aprilia rs50 parelmoer

Brommer in onderdelen
jordy553
Beginnende Derbi fan
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 13 mar 2011, 20:06
Vervoersmiddel: Rieju rs1 50 cc
Locatie: oranjewoud > Friesland

aprilia rs50 parelmoer

Ongelezen bericht door jordy553 »

Hallo,

hierbij bied ik mijn aprilia rs 50 parelmoer aan omdat ik hem niet tot bijna niet meer gebruik!

hij gaat in onderdelen weg! prijzen zijn vraagprijsen en kan nog een beetje mee gespeeld worden!

officieel is het een aprilia sbk uit 2003 de velgen die er origineel onderhoren heb ik ook nog en zien er zo goed als nieuw uit!




frame met kenteken (met achterbrug,blokframe en subframe!) alles zit nog zeer netjes in de coating! 175 euro

kappenset parelmoer groen/goud gespoten, met kleine gebruikers sporen! met deze kappenset val je zeker op! 225 euro

velgenset zwart met gepolijste velgranden! polijst borstel mag wel weer overde randen aangezien die een beetje dof zijn! met nieuwe michelin pilot sporty's 125 euro

velgenset sbk goud in zeer nette staat,..aardig goede banden alleen de lagers zijn op en de voor remschijf en achtertandwiel zit er niet bij! 75 euro

compleet am6 blok met vrp getunede 50cc cilinder! loopt zeer goed en heeft geen lagerspeling! blok is verder compleet origineel, bobine word bijgeleverd! word zonder carburateur geleverd kan eventueel met de originele 9 mm carburateur! 275 euro

opknap yasuni r2,..is nog zeker wat van te maken als je hem helemaal kaal schuurt, demper tuitje is bewerkt tot een scherp puntje! 60 euro

originele uitlaat in zer goede staat bevat een klein beetje vliegroest,..ziet er verder keurig uit. 50 euro

radiateur met slangen in goede staat. 75 euro

Afbeelding

Afbeelding


gr jordy
Plaats reactie