rickmanders schreef:ik heb pas 10 2l flessen industriele allesreiniger besteld.
hier krijg je die vlekken ook mee uit
ik heb die via ons bedrijf besteld dus dan krijg ik ze inkoop prijs, is de helft
je krijgt hier bijna alles mee schoon, ook mijn spaken en velgen met gemak...
normaal zat ik altijd de kloten met een doekje tussen mn blok, nu spuit ik het in met die allesreiniger en weer af met water en het blok is weer als nieuw.
echt fijn spulltje
Maak anders eerst even een foto van hoe je blok er nu bijstaat.
En vervolgens een foto van nadat je dat industriele allesreiniger hebt gebruikt.
zal ik nog wel doen maar ff w88 tot mn blok vies is maar dat duurt nogal lang aangezien ik niet meer met de derbi naar school ga
rickmanders schreef:ik heb pas 10 2l flessen industriele allesreiniger besteld.
hier krijg je die vlekken ook mee uit
ik heb die via ons bedrijf besteld dus dan krijg ik ze inkoop prijs, is de helft
je krijgt hier bijna alles mee schoon, ook mijn spaken en velgen met gemak...
normaal zat ik altijd de kloten met een doekje tussen mn blok, nu spuit ik het in met die allesreiniger en weer af met water en het blok is weer als nieuw.
echt fijn spulltje
die gebruike wij om de vloer volgensmij te schrobben
dat meng je met water toch? of doe jij et puur gebruike
ik heb mijn blok eigenlijk de hele winter niet schoon gemaakt. heb hem goed vet gemaakt voor de winter (met pekel niet gereden hoor ) maar zit nu dus een dikke zwarte laag op aan de voorkant. ik kan het er met een doek wel af krijgen maar wel middeltje zouden jullie aanraden om hem weer helemaal vers te krijgen ? remreiniger werkt denk wel maar vind de rest niet zo leuk