Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
Gebruikersavatar
pizzabezorger
Pro tuner
Berichten: 664
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 17:51
Vervoersmiddel: Yamaha Neos
Derbi Sdr 03
Derbi Gp1 Racing
Derbi senda X-treme 05
Derbi Drd limited 08
Piaggio zip snor
Ktm exc 250
Derbi drd racing 07
Gilera Runner 172CC full malossi (motorkenteken)
Derbi DRD Racing 08 (project)
Locatie: Wahed raceauto

Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door pizzabezorger »

Sinds ik mijn derbi heb erger ik mij al aan het feit dat de kleur van mijn kappen overeenkomt met dat van mijn kots.

Dus heb ik besloten ze te gaan spuiten. Maarrrr, het geld is hier een beetje op :emo:. Dus nu is de enige mogenlijkheid spuitbussen van de action. En aangezien ik mijn scooter hier mee gespoten heb, en genoeg ervaring heb moet dit geen probleem zijn. Maar nu heb ik het over zwart, en dat is niet de bedoeling. Ik wil hem in kleur, waarschijnlijk rood ofzo. Maar dekt dit ook? Van zwart weet ik dat het merk spuitbus er weinig toe doet. Maar rood is natuurlijk een ander verhaal. Iemand hier ervaring mee? :emo:
Afbeelding
Xtreme06
Pro tuner
Berichten: 1282
Lid geworden op: ma 06 mei 2013, 18:51

Re: Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door Xtreme06 »

Jouw brommer staat toch te koop?Waarom hem dan nog herspuiten (en dan nog op zo'n beunmanier) :emo:
Maar anyway
Wacht gewoon even tot je wat budget hebt gespaard,en doe het met "kwaliteit spuitbussen" ;)
Gebruikersavatar
pizzabezorger
Pro tuner
Berichten: 664
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 17:51
Vervoersmiddel: Yamaha Neos
Derbi Sdr 03
Derbi Gp1 Racing
Derbi senda X-treme 05
Derbi Drd limited 08
Piaggio zip snor
Ktm exc 250
Derbi drd racing 07
Gilera Runner 172CC full malossi (motorkenteken)
Derbi DRD Racing 08 (project)
Locatie: Wahed raceauto

Re: Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door pizzabezorger »

Xtreme06 schreef:Jouw brommer staat toch te koop?Waarom hem dan nog herspuiten (en dan nog op zo'n beunmanier) :emo:
Maar anyway
Wacht gewoon even tot je wat budget hebt gespaard,en doe het met "kwaliteit spuitbussen" ;)
Klopt, hij staat te koop. Maar aangezien ik de waarde wat heb overschat, en hij in het oog van anderen minder waard is ben ik nu aan het twijfelen. Misschien hou ik hem wel, het is toch elke keer als ik een stukje rijd weer super vet! Maar de ''beunmanier'' valt best mee, ik kan redelijk spuiten en mijn Yamaha neos is ook met spuitbussen van de action gedaan en deze rijd al 2 jaar zonder 1 enkel probleem rond. Alleen dit was zwart, nu vraag ik mij af of de kleuren net zo goed zijn.
Afbeelding
Mclaren
Tuner
Berichten: 492
Lid geworden op: ma 22 apr 2013, 15:31
Vervoersmiddel: Fiat 500L (origineel model)
Alfa Romeo 156
DRD Pro

Re: Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door Mclaren »

Plastidip hem dan, dit is ook heel goedkoop, en als het niet bevalt kan je het er net zo makkelijk weer afhalen, plastidippen kan je ook heel makkelijk in veel kleuren doen.
jeperdepep
Schakelrijder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 09 mar 2012, 16:36
Vervoersmiddel: derbi senda xtreme 2008 sm 70cc // puch z two 70cc
Locatie: nieuw lekkerland

Re: Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door jeperdepep »

die verf van de action doet het iig prima op mijn uitlaat lekker goedkoop :thumbup:
setup
Airsal 70cc
yasuni r2
21mm delorto
Metrakit koppelings platen
powerfilter
ChrisDrdRacing
Tuner
Berichten: 402
Lid geworden op: vr 02 nov 2012, 19:13
Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing 2008 - Orion agb 37 2010
Locatie: Rilland

Re: Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door ChrisDrdRacing »

Plasti dip lijkt goedkoop ja, maar je hebt er veel van nodig dus ben je nog duur uit
Drd08
Steen100
Schakelrijder
Berichten: 188
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 15:09
Vervoersmiddel: Derbi Drd Evo zwart/geel
Locatie: Harderwijk

Re: Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door Steen100 »

http://www.ultimatetuning.nl/c-1243989/mat-rood/" onclick="window.open(this.href);return false;
heb je voor 15 euro genoeg om je kappen te doen
marc100 schreef:ik heb sex met mijn derbi
Gebruikersavatar
Bjorn24
Schakelrijder
Berichten: 125
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 13:36
Vervoersmiddel: Derbi evo limited edition
Locatie: België (Roosdaal)

Re: Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door Bjorn24 »

als het hier dan tog vermeld word heb ik tog wel een vaag in verband met die folie :happy:
want ik zou mijn derbi evo ltd opnieuw willen spuiten maar heb ook ondervonden met vorige projectjes dat het verschrikkelijk veel geld kost als je het goed wilt doen :palm:
dus zou dat een mooi resultaat geven moest ik in de plaats van spuiten glans zwarte folie gebruiken? :think:
en kan je op die folie je stickers weer plaatsen?
Steen100
Schakelrijder
Berichten: 188
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 15:09
Vervoersmiddel: Derbi Drd Evo zwart/geel
Locatie: Harderwijk

Re: Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door Steen100 »

Iemand anders van het forum had hier een topic over gemaakt, hij weet er veel van af: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=2&t=13466" onclick="window.open(this.href);return false;
marc100 schreef:ik heb sex met mijn derbi
Gebruikersavatar
Bjorn24
Schakelrijder
Berichten: 125
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 13:36
Vervoersmiddel: Derbi evo limited edition
Locatie: België (Roosdaal)

Re: Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door Bjorn24 »

Steen100 schreef:Iemand anders van het forum had hier een topic over gemaakt, hij weet er veel van af: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=2&t=13466" onclick="window.open(this.href);return false;
bedank hier kom ik wel verder mee :thumbup:
debeste95
Pro tuner
Berichten: 511
Lid geworden op: zo 19 mei 2013, 17:01
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006

Re: Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door debeste95 »

Kwam hier toevallig langs haha. Ja dat folie is geweldig, denk dat ik er binnenkort toch maar een topic over moet maken, en ik zit ook te denken aan een guide later. Als je hulp nodig hebt moet je me even PM'en, ik ben zelf helemaal verliefd op dat spul :wub:
Roymans
Beginnende Derbi fan
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 20 mar 2011, 22:55
Vervoersmiddel: Senda, heeft van ieder model wat.

Re: Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door Roymans »

Met de spuitbussen van de action is niets mis, alleen weinig keuze en geen hele toffe kleuren. Het is ook heel erg verstandig om een kunststof primer/hechtspray te gebruiken. Hierdoor hecht het niet alleen beter maar je krijgt ook minder snel van die haarscheuren door het bewegen van je kappen.
gprrijder
Pro tuner
Berichten: 701
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:37
Vervoersmiddel: derbi gpr racing 2009
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!
Locatie: lelystad

Re: Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door gprrijder »

Roymans schreef:Met de spuitbussen van de action is niets mis, alleen weinig keuze en geen hele toffe kleuren. Het is ook heel erg verstandig om een kunststof primer/hechtspray te gebruiken. Hierdoor hecht het niet alleen beter maar je krijgt ook minder snel van die haarscheuren door het bewegen van je kappen.
helemaal mee eens spuitbussen van action is zeker geen troep heel goed spul hecht goed en ziet er goed uit.
dacht een tijd terug ik koop altijd motip laat ik dit eens proberen niks mis mee ik zie geen verschil (behalve de prijs) :box:
GARAGE OPRUIMING http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=14356" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
bpsurfer
Schakelrijder
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 21:37
Vervoersmiddel: derbi senda xtreme
Locatie: gelderland

Re: Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door bpsurfer »

gprrijder schreef:
Roymans schreef:Met de spuitbussen van de action is niets mis, alleen weinig keuze en geen hele toffe kleuren. Het is ook heel erg verstandig om een kunststof primer/hechtspray te gebruiken. Hierdoor hecht het niet alleen beter maar je krijgt ook minder snel van die haarscheuren door het bewegen van je kappen.
helemaal mee eens spuitbussen van action is zeker geen troep heel goed spul hecht goed en ziet er goed uit.
dacht een tijd terug ik koop altijd motip laat ik dit eens proberen niks mis mee ik zie geen verschil (behalve de prijs) :box:
en kwaliteit op lange termijn...
beter een gat in je uitlaat dan een uitlaat in je gat
https://www.youtube.com/user/brennoprakken voor sport en brommer videos ( kitesurfen / wildwater kayakken / windsurfen )
gprrijder
Pro tuner
Berichten: 701
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:37
Vervoersmiddel: derbi gpr racing 2009
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!
Locatie: lelystad

Re: Derbi spuiten met spuitbussen van de action.

Ongelezen bericht door gprrijder »

bpsurfer schreef:
gprrijder schreef:
Roymans schreef:Met de spuitbussen van de action is niets mis, alleen weinig keuze en geen hele toffe kleuren. Het is ook heel erg verstandig om een kunststof primer/hechtspray te gebruiken. Hierdoor hecht het niet alleen beter maar je krijgt ook minder snel van die haarscheuren door het bewegen van je kappen.
helemaal mee eens spuitbussen van action is zeker geen troep heel goed spul hecht goed en ziet er goed uit.
dacht een tijd terug ik koop altijd motip laat ik dit eens proberen niks mis mee ik zie geen verschil (behalve de prijs) :box:
en kwaliteit op lange termijn...
Zit er nu al heel lang op de kwaliteit is gewoon goed dacht eerst ook is troep maare blijkbaar niet :box:
GARAGE OPRUIMING http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=14356" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Plaats reactie