ik heb het afgelopen jaar deze derbi zelf in elkaar gezet maar hij begint te vervelen wat kan ik dr nog allemaal aan doen
laat maar van jullie horen !

HahahahahahahahahahaBart-Derbi schreef:Bedenk wel dat usd (up side down) vorken sneller lek gaan dan normale vorken.
badboy1252 schreef:velglintje op de banden doen?
jony schreef:Banden zou ik niet doen, doe maar op de velgen.
als je hem gwn schoon houd is er niks aan de hand, bij mij is nog nooit een krring lek gegaan, rijdt nu al een jaar met mijn usd, heb nu ook een showa voorvork zonder protectors maar ben er van overtuigd dat die ook niet gaat lekken, ga ook nooit meer iets anders als een usd rijden, ziet er niet alleen beter uit, rijdt ook beter!Bart-Derbi schreef:Dit komt omdat bij een usd voorvork de olie onderin zit. Dus zal de olie constant op de keringen liggen. Daardoor verslechteren de keringen sneller en moet je ze vaker vervangen
Als je dit niet doet, gaan ze lek.
bij een normale vork ligt de olie onderin een pijp. Hier zorgen de keringen voor het zand.
Protectors beschermen ook niet alles. De achterkant wordt bijv niet bedekt en door het wiel word deze zo nat en vies.
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
ik wou mn voorpoten zwart gaan spuiten omdat ze dus al af gaan bladeren.DaanS schreef:Frame glans zwart
Demper carbon beplakken, ook al is dat blauwe een jeugdsentimentje van me..
Nieuw voorbandje
Remklauwen
Sticker van de voorvork af
Ryanvn5 schreef:Misschien een nummerbordje een idee, lammers komt binnenkort met hele mooie nummerbordje waarbij je toch je dashboard kan houden,
ja die zijn mooi ! wanneer komen die uit dan ?
http://lammersmotorcycles.com/onderdele ... orkap-info
Daar ben ik helaas nog niet achter haha ik hoop/denk binnenkort want ik wil er ook een, als ik meer weet laat ik je het weten!kevinbakker schreef:Ryanvn5 schreef:Misschien een nummerbordje een idee, lammers komt binnenkort met hele mooie nummerbordje waarbij je toch je dashboard kan houden,
ja die zijn mooi ! wanneer komen die uit dan ?
http://lammersmotorcycles.com/onderdele ... orkap-info