Helaas heeft mijn leovince black edition wat schade aan de demper. Ik wil deze dus over spuiten maar heeft iemand wat tips over wat ik precies moet doen. Ik had vernomen dat het ontvetten was en daarna met een hittebestendige lak erover heen gaan de volgorde was? Ik zie graag wat reacties tegemoet.
De Leo is demper is een mat zwart inderdaad maar anders dan het mat zwart uit een spuitbuisje, denk ik tenminste.
Ik heb em nog nooit in het wild gezien maar op foto's zit er toch iets van een glans op lijkt het.
Hittebestendig mat zwart uit spuitbusje is echt mat..weet niet of dat mooi is voor een demper.
Zou em zelf zijdeglans doen, beschadigd ook minder snel qua krasjes naar mijn idee.
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2007 VERKOCHT Derbi Senda SM Black Edition 2005 GECRASHED Derbi Senda SM DRD Racing 2006 VERKOCHT Honda Hm50 Competition Malossi MHR Team 80
Er bestaat ook hittebestendige zijde- en hoogglanslak.
https://www.mercuriustools.nl/gereedsch ... vht-sp139/
Nu zie ik bij deze wel dat het alleen aan bedrijven verkocht mag worden ( vreemd ) maar er is vast zoiets als dit wat je wel als particulier mag kopen.
En anders valt dat wel op te lossen.