edit: vergeten foto bij te plakken
steen100 schreef: ik geil op kleine meisjes
We zijn niet allemaal tokkies die op opgevoerde vario's rijden.marc100 schreef:gewoon plakaat verf gebruiken, kan je gewoon stelen op school
Heavy Fuel schreef:We zijn niet allemaal tokkies die op opgevoerde vario's rijden.
+1Heavy Fuel schreef:We zijn niet allemaal tokkies die op opgevoerde vario's rijden.marc100 schreef:gewoon plakaat verf gebruiken, kan je gewoon stelen op school
Wat ik uiteraard tegen een vergoedinkje voor iedereen wil doengprrijder schreef:als je zelf alles goed voorbereid schuren primer enzenz kun je ze zelf ook heel netjes spuiten`
En anders wrappen dat echte wrap spul is stervens duur maar namaak niet
Nou perfect iemand bied zichzelf aandebeste95 schreef:Wat ik uiteraard tegen een vergoedinkje voor iedereen wil doengprrijder schreef:als je zelf alles goed voorbereid schuren primer enzenz kun je ze zelf ook heel netjes spuiten`
En anders wrappen dat echte wrap spul is stervens duur maar namaak niet
Haha, als de wouten mn geld niet zouden jatten zou 'k t misschien gedaan hebben. Maar waarschijnlijk ga ik hem verkopen als ik hem opgeknapt heb, en dan weer een ander project (of motor) aanschaffen.gprrijder schreef:Nou perfect iemand bied zichzelf aandebeste95 schreef:Wat ik uiteraard tegen een vergoedinkje voor iedereen wil doengprrijder schreef:als je zelf alles goed voorbereid schuren primer enzenz kun je ze zelf ook heel netjes spuiten`
En anders wrappen dat echte wrap spul is stervens duur maar namaak niet![]()
ik zeg doen