Kuip problemen Derbi Gpr 50 2010

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
Fee Cosmo
Banden plakker
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 14 aug 2016, 13:53
Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 2010
Locatie: Hallum, Friesland

Kuip problemen Derbi Gpr 50 2010

Ongelezen bericht door Fee Cosmo »

Hallo,

Mijn Derbi Gpr 50 uit 2010 heeft een kapotte kuip, ik ben een beetje aan het twijfelen wat ik zal doen, ik zat eerst te denken aan een nieuwe kuip kopen(foto met kuip):
https://pbs.twimg.com/media/DBLJBMSW0AIkgHy.jpg, dit kost me alleen veel te veel geld! Dus besloot ik om eerst maar een streetfighter te maken(foto van huidige staat): https://pbs.twimg.com/media/DA0jUsTXYAEsrtd.jpg
Ps: Tweedehands kappen zijn er voor dit jaartype niet te vinden(alles moet opnieuw gemaakte en opgestuurd worden en je moet ze zelf nog spuiten)

Is er misschien een mogelijkheid om een kuip van een Aprilia RS op mijn Derbi te zetten? Of is er een andere merk brommer waar een kuip van zou passen?
Toch een nieuwe kuip kopen of gaan voor de huidige look? Tips zijn welkom :D

mvg
VVincent
Schakelrijder
Berichten: 117
Lid geworden op: ma 11 jul 2016, 10:45
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing (2008)
Locatie: Hattem

Re: Kuip problemen Derbi Gpr 50 2010

Ongelezen bericht door VVincent »

Op de foto ziet de streetfighter versie er wel heel dik uit!
Het enige minpuntje is het koplamp-gedeelte. Dit steekt naar mijn mening te ver uit naar voren. Ik weet niet of je dit kan aanpassen. Maar een andere kap met lampen zou wel mogelijk moeten zijn, evt zelfs van een andere streetfighter/naked-bike.
Fee Cosmo
Banden plakker
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 14 aug 2016, 13:53
Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 2010
Locatie: Hallum, Friesland

Re: Kuip problemen Derbi Gpr 50 2010

Ongelezen bericht door Fee Cosmo »

VVincent schreef:Op de foto ziet de streetfighter versie er wel heel dik uit!
Het enige minpuntje is het koplamp-gedeelte. Dit steekt naar mijn mening te ver uit naar voren. Ik weet niet of je dit kan aanpassen. Maar een andere kap met lampen zou wel mogelijk moeten zijn, evt zelfs van een andere streetfighter/naked-bike.
Waarschijnlijk laat ik het frame van de voorkuip inkorten en lager zetten :thumbup:
Gebruikersavatar
Knissaw
Pro tuner
Berichten: 813
Lid geworden op: vr 11 dec 2015, 15:50
Vervoersmiddel: Lammers black edition
Derbi X-treme 2003 [sold]
Orion Rx50 Xtreme 50cc [sold]
Locatie: Deventer

Re: Kuip problemen Derbi Gpr 50 2010

Ongelezen bericht door Knissaw »

Gewoon een nieuwe koplamp, kost veel minder moeite, tijd en geld..... :problem:
Afbeelding
#BIDA50NAKT, ECHTE BIDA, (NOG) NIET GENAKT +5 PK
Plaats reactie