Blok demonteren

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
Jessepeters
Derbi fan
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:58
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme '07
Locatie: Borculo

Blok demonteren

Ongelezen bericht door Jessepeters »

Hallo iedereen van het goede leven,

Ik heb vorig jaar mijn eerste brommer gekocht, een Derbi Senda X-Treme uit het jaar 2007. Aan de brommer heb ik al een aantal dingen veranderd zoals de uitlaat, kappen, ketting, stickerset, en een paar onderdelen zelf gespoten. Dat zijn de makkelijke dingen die iedereen denk ik wel kan.

Af en toe kijk ik nog wel eens op het internet voor inspiratie voor wat ik verder nog kan doen, en zo kwam ik brommers tegen met een zwart blok. Mij lijkt dit ook wel vet, en denk ook dat het mooi gaat staan. Ik heb op youtube opgezocht hoe ik stap voor stap een blok moet verwijderen, alleen kreeg ik onduidelijke of timelapse video's wellicht zonder uitleg.
Ik heb zelf nog nooit het blok uit elkaar gehaald maar ik heb wel een idee hoe het zit.

Hoe haal ik het blok stap voor stap onder de brommer vandaan en zijn er nog dingen waar ik op moet letten, of wat ik vooraf moet doen?
Built not bought
Gebruikersavatar
Danieborg22
Tuner
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 15 apr 2018, 12:38
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM DRD Racing 2007 VERKOCHT
Derbi Senda SM Black Edition 2005 GECRASHED
Derbi Senda SM DRD Racing 2006 VERKOCHT
Honda Hm50 Competition Malossi MHR Team 80
Locatie: Giethoorn

Re: Blok demonteren

Ongelezen bericht door Danieborg22 »

Kickstart eraf, uitlaat eraf, koelvloeistof eruit, carberateur los, blokbouten eruit en dan het blok eruit tillen.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid!
Drop a gear and dissapear.
Plaats reactie