Derbi senda X race Styling vragen

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
LucaDW
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 21 okt 2020, 21:06
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-RACE 50 2009

Derbi senda X race Styling vragen

Ongelezen bericht door LucaDW »

Beste leden!

Mijn naam is Luca en ik ben nieuw op het forum

Ik heb sinds kort een Derbi Senda X-RACE uit 2009 gekocht en wil hem gaan opknappen.

Wil graag wat dingen weten,

Ik wil graag een andere kappenset,de huidige kappen hebben gebruikssporen en het is niet aan te zien.
Ik vind zelf de kappen van een beta rr 50 2007 heel mooi maar het zal waarschijnlijk niet passen, valt mijn frame hier op aan te passen? / iemand met ervaring? Het achterspatbord bij de xrace is ook klein en ik zou graag een grotere willen. Je hebt ook een open stuk achter bij het spatbord en het zadel en ik wil dat de nieuwe dat opvult.



Ik wil graag een honda look hebben en denk dat de cbf450 nummerplaatkap, voorspatbord (groot/supermoto) en vork beschermers een mooi begin is. Ik zou graag een kleine teller heel simpel willen maar kan er nergens een vinden! Wie kent er een?

Daarnaast wil ik ook wat dingen spuiten oa de spaakvelgen. Heeft iemand handige tips? :)

Super bedankt voor de reacties alvast! Ik zal proberen om fotos toe te voegen.
bart_rs2
Beginnende tuner
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 03 mei 2019, 11:01
Vervoersmiddel: 2010 Rieju RS2 Pro VERKOCHT
2005 Derbi Senda SM

Re: Derbi senda X race Styling vragen

Ongelezen bericht door bart_rs2 »

achterkapje kun je plug and play een puntiger type op zetten van drd black edition/nieuwere xtreme, zijn naar mijn mening een stuk mooier dan de rechte van een xrace. als het daadwerkelijk een 2009 is heb je waarschijnlijk al origineel de mooiere radiateurkappen. Beta kappen pasmaken gaat je niet lukken omdat beta een heel ander soort frame heeft. nummerplaat is een kwestie van smaak, wat op derbi vaak het beste staat is een drd racing voorspatbord met een yamaha yzf(bouwjaar 2008 dacht ik) nummerbord. Alleen voorvorkprotectors erop zetten als je een usd voorvork hebt.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3603
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Derbi senda X race Styling vragen

Ongelezen bericht door 42 »

Zou de spaakvelgen laten poedercoaten.
Plaats reactie