Zadelovertrek

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
Janjulius.vr
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 13 feb 2021, 12:37
Vervoersmiddel: Derbi senda drd sm x-treme limited edition 2017 blauw/zwart

Zadelovertrek

Ongelezen bericht door Janjulius.vr »

Ik heb een derbi senda drd sm x-treme limited edition 2017 blauw/zwart en ik zou graag de kleuren veranderen naar rood met zwart/wit. Op het zadel is er een blauwe strook en ik zou graag een nieuwe overtrek kopen maar ik vind er geen online. Zou ik ook een zadelovertrek van een ander jaar van brommer kunnen kopen?
Voor de duidelijkheid, ik zoek niet iets dat ik over het zadel moet doen, maar een nieuw stuk stof om vast te nieten aan het zadel.
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Zadelovertrek

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Als ik jou was was ik naar een zadelmaker gegaan, een lap stof gehaald, en daarnaa naar een naaiatelier in de buurt, heb ik ook gedaan, je legt het uit, geeft het zadel of oude zadelhoes voor de vorm en ze kunnen het voor je in elkaar zetten en misschien monteren. Was in min geval wel zo
bart_rs2
Beginnende tuner
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 03 mei 2019, 11:01
Vervoersmiddel: 2010 Rieju RS2 Pro VERKOCHT
2005 Derbi Senda SM

Re: Zadelovertrek

Ongelezen bericht door bart_rs2 »

Janjulius.vr schreef:Ik heb een derbi senda drd sm x-treme limited edition 2017 blauw/zwart en ik zou graag de kleuren veranderen naar rood met zwart/wit. Op het zadel is er een blauwe strook en ik zou graag een nieuwe overtrek kopen maar ik vind er geen online. Zou ik ook een zadelovertrek van een ander jaar van brommer kunnen kopen?
Voor de duidelijkheid, ik zoek niet iets dat ik over het zadel moet doen, maar een nieuw stuk stof om vast te nieten aan het zadel.
https://bikesellier.fr/
Brommert_01
Pro tuner
Berichten: 1258
Lid geworden op: do 14 mar 2019, 19:36
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005
Locatie: Emst

Re: Zadelovertrek

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

zo, anderhalve maand later XD
bart_rs2
Beginnende tuner
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 03 mei 2019, 11:01
Vervoersmiddel: 2010 Rieju RS2 Pro VERKOCHT
2005 Derbi Senda SM

Re: Zadelovertrek

Ongelezen bericht door bart_rs2 »

kan allemaal hier
Plaats reactie