Zelf persoonlijk had ik gedacht aan
- (TNT Demon) LED (Carbon) Pinkertjes, ipv die oranje (lompe) pinkers die er nu op zitten. Past TNT Demon op mijn brommer ?
- Misschien velglintje ? Oranje ? aangezien mijn generic zwart-oranje is
- Aangezien mijn handkappen (mijn rechter handkap) afgebroken is => een paar nieuwe handkappen. Alleen is de vraag de welke ? Ik zag al zo veel mooie handkappen en al zo veel verschillende merken. Maar ik koop in ieder geval niet dezelfde standaard handkappen terug. Die handkappen van een Generic Trigger vind ik persoonlijk niet mooi. Ik had UFO handkappen in gedachten of Acerbis handkappen of Derbi Limited handkappen (deze vind ik nergens). Aanraders ? Van Acerbis, UFO handkappen ? Derbi (limited) handkappen ?
En hoe te monteren ??? Kan ik het zelf monteren ? En passen ze wel degelijk op mijn brommer. Ben wel relatief handig.
-Misschien LED achterlichtje maar dat ligt nogal moeilijk => Met die uitlaat in het midden enzo ... ? LED achterlicht niet mogelijk zeker ?

- Kan ik een andere spotje steken in mijn koplamp, mijn voorlicht. Een LED lampje of andere lampje ? LED kleur licht ? Dus blauw/wit licht.
- Ander klein vraagje, mijn claxon/toeter/tromper doet het niet meer :O ? Weet niet wat de reden is ? Een relais die stuk is of iets anders ? Toeter werkt totaal niet meer en moet dringend gemaakt worden, oplossingen ? Slecht contact ? Vuil, vet ? Gewoon stuk ?
Zijn er trompers met zwaarder geluid op de markt indien hij stuk zou zijn (voor mijn brommer)
Bedankt en groetjes,
Anton