Spotje

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
Gebruikersavatar
Ruben--j-k
Beginnende Derbi fan
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 21:04
Vervoersmiddel: Derbi Senda sm Extreme 2004

Spotje

Ongelezen bericht door Ruben--j-k »

heeey!
ik ben een beetje op zoek naar een geschikt spotje als vervanging voor mijn koplamp. Ik kom wel hele dure tegen met alles er op en d'r an.. Maar die zijn zowat 300 euro ofzoo! :blink:
nou ben ik: http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=9891" onclick="window.open(this.href);return false; << die tegen gekomen.
nou is mijn vraag: zou deze wat goed zijn en legaal zodat de politie niet gaat zeuren? (:

alvast bedankt!
Alles kan, behalve een scheet aan een plank spijkeren... Dat word niks :)
1995quint
Beginnende Derbi fan
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 18 jun 2012, 22:05
Vervoersmiddel: Derbi senda 70cc

Re: Spotje

Ongelezen bericht door 1995quint »

Ik heb zon compleet voorkamer op me senda zitten. Zitten 2 spotjes in met blauwe Angel eyes eromheen. Ziet er erg gaaf uit! Weet alleen niet waar je ze kan krijgen (zat er bij toen ik hem kocht) je hebt in Soest een winkel die heet leertouwer. Ik weet wel dat ik soortgelijks heb gezien daar. Gewoon universeel met 4 bandjes om je voorvork heen en past perfect voor je teller.
Antonvdm
Beginnende Derbi fan
Berichten: 20
Lid geworden op: di 09 apr 2013, 09:23
Vervoersmiddel: Derbi senda drd 2007
Locatie: België grimbergen

Re: Spotje

Ongelezen bericht door Antonvdm »

Ik heb mijn spotje besteld op scootfast is wel een franse site maar vind je veel accessoires op onderdere 5 verschillende soorten spotjes prijsklasse 7€->15€. Heb er zelf net een besteld zien wat het geeft ! :p
Dus ga naar scootfast , klik op accessoires dan op moto endan op eclairage , daar moeten ze ergens tussenstaan :p ik hoop dat ik je enigzins heb kunnen helpen :D
Antonvdm
Beginnende Derbi fan
Berichten: 20
Lid geworden op: di 09 apr 2013, 09:23
Vervoersmiddel: Derbi senda drd 2007
Locatie: België grimbergen

Re: Spotje

Ongelezen bericht door Antonvdm »

En om te antwoorden op de vraag of deze legaal zijn : op die van mij staat niet gehomologeerd voor de weg. Nu zien of ik veel word tegengehouden :p
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Spotje

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Antonvdm schreef:En om te antwoorden op de vraag of deze legaal zijn : op die van mij staat niet gehomologeerd voor de weg. Nu zien of ik veel word tegengehouden :p
Stop eens met kicken van oer oude topics!!!!!!!
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Plaats reactie