Ik woon in Het friese dorpje Harkema bij somige mischien bekend door de plaatselijke voetbalclub Harkemase boys. maar het ligt dus in de buurt van Drachten.
Nou genoeg gelult over mij laten we het eens over mn *oude* brommer hebben :$.
nou ik heb dus vorige jaar januari deze Zwarte en mooi derbi senda Gekocht Van Thom die klaar blijkelijk ook hier op het forum zit
 .
.Hij liep als een trein. En Trekte egt als een malle. tot dat om een mooie zomer avond toen we terug kwamen van een tour tochtje naar Lauwersoog mijn ontsteking keuren ging geven . na dat de ontsteking was gerepareed heeft hij tot aan de einde van herfst als een beest gereden trekte de meest brommers er uit, behalve de dikke 80 van mn kameraad maar dat is vrij normaal
 , maar er ging steeds meer stuk
, maar er ging steeds meer stuk  , op een dag op school was mn choke naar de klote waar door ik door de koude tempratuur 10 minuten moest wachten om normaal weg te rijden
, op een dag op school was mn choke naar de klote waar door ik door de koude tempratuur 10 minuten moest wachten om normaal weg te rijden  , en paar dagen daarna wiel lagers naar de hell. het waren in mijn ogen allemaal kleine reparaties en was vrij makkelijk te verhelpen totdat ik op een dag thuis kwam en mn brommer Weg was
, en paar dagen daarna wiel lagers naar de hell. het waren in mijn ogen allemaal kleine reparaties en was vrij makkelijk te verhelpen totdat ik op een dag thuis kwam en mn brommer Weg was   , klaar blijkelijk  had mijn vader zijn zin van de brommer en had um dus naar de plaatselijk brommerboer gebracht en ingeruild voor een Splikslinter nieuwe Rieju rrx spike
 , klaar blijkelijk  had mijn vader zijn zin van de brommer en had um dus naar de plaatselijk brommerboer gebracht en ingeruild voor een Splikslinter nieuwe Rieju rrx spike  
   , nahjah zo gezegt zo gedaan ik rijd dus nu op een klote rieju die niet voor uit te branden is -_-. nahjah hier ook weer genoeg over gelult hier bij de foto's
 , nahjah zo gezegt zo gedaan ik rijd dus nu op een klote rieju die niet voor uit te branden is -_-. nahjah hier ook weer genoeg over gelult hier bij de foto's

hier de rieju

nahjah probeer morgen nog wat meer fotos te zoeken op de camera van mn ouders
 .
.tot zover mijn brommer.
effe een kleine update van mijn kant de brommer is back ;D,
en met wat heel moois onder ut beestje ;D, namelijk een yasuni r2

+ nog een twin airtje voor ut mooie geluid
 , en boekt opzich best wel hard
 , en boekt opzich best wel hard  , maarjah op onze school heb je niet egt boek machienes dus is vrij makkelijk om de meeste aerox nichtjes te boeken met hun opgefokte scootertjes XD. maar genoeg gelult effe een picca er volgen morgen meer
 , maarjah op onze school heb je niet egt boek machienes dus is vrij makkelijk om de meeste aerox nichtjes te boeken met hun opgefokte scootertjes XD. maar genoeg gelult effe een picca er volgen morgen meer   

en nog een BB kwaliteits filmpje zal later nog wel us effe de video camera van mn ouders gebruiken voor wat betere kwaliteit

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CeSAM5xpJyo[/youtube]

, verder nog niet echt een idee als jullie nog iets leuks weten brand maar los
 , verder nog niet echt een idee als jullie nog iets leuks weten brand maar los 

,
 , , seriues soms kan ik die man wat doen maar soms zijn ze toch ook nog best aardig
 , seriues soms kan ik die man wat doen maar soms zijn ze toch ook nog best aardig