Toen heb ik de brommer afgesteld, een aantal niet originele stickers eraf gehaald en de handkappen eraf geropt en een beugel voor het achterlicht met het kenteken gemaakt zodat deze er mooi op zitten.

De set-up was toen:
Airsal 50cc
Yasuni R2
17,5MM Dellortho
origineel luchtfilter
Helaas heb ik 2 weken nadat ik hem had gekocht een warmlopertje gehad(zuiger kapot) toen ik de cilinder eraf had gehaald voelde ik ook dat er redelijk veel speling op de krukas zat. toen heb ik het hele blok gereviseerd, een leuk moment om direct voor een wat leukere set-up te gaan!

Bij deze revisie heb ik onder andere een rito krukas, skf krukaslagers, Barikit alu racing 70cc, Dellortho PHBG 19MM hebo 4-kleps membaam nieuw gekocht en gemonteerd.
Toen moest er wat gebeuren aan het buddyseat aangezien deze allemaal lelijke bultjes had en beslist niet lekker zat. ik kwam erachter dat de originele bekleding er nog onder zat helaas was deze wel beschadigd.

hier heb ik een nieuw stuk skai leer tussen laten zetten.
Hij reed heel lekker en had er lekker de gang in maar helaas moest de Derbi op de rollerbank en toen werd hij ingenomen voor technisch onderzoek omdat ze geen goeie rollerbank bij zich hadden

Hier stond hij klaar voor de herkeuring

Met een origineel blok en uitlaat kwam deze brommer weer mooi door de herkeuring.
Dezelfde dag (7 aug 2012) direct mijn eigen blok er weer onder en ook direct 2 nieuwe banden erop laten zetten.(Michelin Pilot Sporty's). op het moment ziet hij er zo uit

Update 16 Augustus
Ik vond dat het tijd werd om wat aan het uitlaat te doen, dat matzwart is het ook niet echt!
Dus heb ik mijn uitlaat compleet opgeschuurd en de verkleuring v/d lasnaad terug gebracht.

Update 1 Januari
In de hoop hier toch een betrouwbare derbi van te maken, heb ik er(3 maand terug) een originele cilinder op gezet. ook heb ik er een leovince v6 op gezet. heb hier ivm het zout op de weg nog niet veel mee kunnen rijden, maar hij heeft ongeveer een top van 90km/u.