Dominator33 schreef:Alex, rijd je ooit wel eens met je brommer? Dat ding ziet er echt superschoon uit o_o

Dominator33 schreef:Alex, rijd je ooit wel eens met je brommer? Dat ding ziet er echt superschoon uit o_o
Thats the way to do it!jurjen27 schreef:je pakt je velg, koop een busje belgom ALU en dan beetje staalwol, en poetsen maar!
voor nog beter resultaat kan je achteraf met de doek er nog even overheen gaan!
Heb er zelf geen maar ik veronderstel dat je dat gewoon mooi samenbind en dan verstopt onder je dashbord?mathieurnx96 schreef:kheb dan nog een vraagske voor mensen met zo'n crosskap van ktm of yamaha..
achter de origineel licht zitten er veel kabels, hoe lost ge dat op? waar kun je die kabels steken of gewoon dat kapje ervoor?
dat kan idd, had dat ook zo zelf gedaan.the skullkid schreef:Heb er zelf geen maar ik veronderstel dat je dat gewoon mooi samenbind en dan verstopt onder je dashbord?mathieurnx96 schreef:kheb dan nog een vraagske voor mensen met zo'n crosskap van ktm of yamaha..
achter de origineel licht zitten er veel kabels, hoe lost ge dat op? waar kun je die kabels steken of gewoon dat kapje ervoor?
is idd niet zo heel verNielsss schreef:Mooie derbi!
Kzie dadde van Ronse zijt, da is nie echt ver van Destelbergen, waar ik woon dus
Moest ge nekeer zin hebben om ns te gaan toeren laat maar weten
bedanktf5twister schreef:Mooie derbi, die uitlaat doet het hem.