vraagprijs: 1500
Heeeeu derbielen

,
ik zal me eerst even voorstellen: ik ben Joost van Heiningen en ik ben 17 jaar
woonende in rijnsburg (bij leiden) en ben al zo'n 3 jaar bezig met brommertjes tevens ben ik DJ en producer en komen mijn platen binnenkort uit op verschillende labels daar haal ik ook het geld vandaan om die brommer te onderhouden naast het produceren in de studio ben ik ook (resident) DJ in verschillende clubs en festivals over heel nederland.
Van alles heeft er in mijn schuur gestaan van een yamaha tzr tot een Gilera zulu
uiteindelijk door mijn lengte (195 centimeters lang) heb ik besloten om een derbi te rijden aangezien
het een supermoto model is maakt lengte niet zo uit
naja dan begint het gezeur je eerste derbi

(niet mijn eerste brommer) en dat ding heeft dan een gianelli uitlaat en ik was toendertijd een airsal 70cc met leovince gewend, die setup had ik namelijk op mijn tz, ik had mezelf beloofd dat ik niet meer zou knutselen en gewoon lekker zo zou blijven rijden

haha nee dus.
Na 2 maanden toeren beuken, veel herrie maken en niet vooruit komen dacht ik van naja effe een ander uitlaatje; een SCR CORSE HM 50/70 Verchroomd. naja ik had alleen sproeier 98 dus dat was lekker beun

uiteindelijk liep hij helemaal niet en ik moest me vriendinnetje thuis brengen dus ik dacht me carb eraf en dan me lucht filter waarom ik alles eraf haalde is mij tot aan deze dag nog steeds een raadsel dus ik vraag aan mijn vriendin hou me carbje even vast

ze trok dus '''perongeluk'' me olie kabel deruit waarna ik met 80 op een rotonde voorover me brommer klapte omdat ik een vastloper had
Ik had al op de team gereden van Thomas en ik was wel meer dan verliefd

en in de tussen tijd was ik al aan pro race boeken

reed voor geen ruk

snel zonder koppel. Dus toen kwam het hoor een team
Gelijk een dikke setup, ik en een vriend wilde gaan sprinten

sbo en die zooi dus bidalot bak er in bidalot koppelings platen dopler race krukas carters goed laten bewerken en dat door een bedrijf dus dat zat wel goed

toen de uitlaat nog, t moest een beukertje zijn voor die team en toen vond ik de bidalot c21 van sander wel wat

reed echt heel ziek

alleen ik moest m nog inrijden waardoor ik nu opzoek ben naar een ander haha we scoorde met 0,33 squish 23.7 pk met een top van 144 op de bank bij tb tuning en die bank was inweze nieuw

dus die meeting klopte

alleen hij wilde niet meer dus ik die brommer over gekocht voor een schattig prijsje

alleen ik moest er wel elke dag mee naar school a 15 km
squish op 0,70 en ik zoek nu nog een ORIGINELE binnen kop want wat er nu in zit is een hoge druk kop

.
Ik zoek dus nog:
Achter veer
Normale mhr team OT binnenkop (eventueel ruil met bijbetaling)
Andere uitlaat (verkoop net als inruils van iets snels denk aan: pro race racing line voca bidalot etc)
GENOEG GELUL HIER DIE FOTO'S
Veel KIJKPLEZIER