Daan's Rieju RRX 2009 (kleine update 19-04)
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Rieju SMX Pro
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=11499
Re: Daan's Rieju RRX 2009 (kleine update 19-04)
Omdat ik dagelijks in Nederland kom haha en dat rijbewijs is tyfus duur...
maar ik zag precies zon brommer bij Wanssum rijden
maar ik zag precies zon brommer bij Wanssum rijden
- Maxx
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Citta Gilera 70cc DR EVO (sold)
Rieju SMX 70cc onbekend (sold)
Rieju RRX 50cc Turbokit 12/53 (sold) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=11953
RRX swagMaxx schreef:Nog eentje op het forum met een RRX !
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: fiets :D, Derbi DRD Racing 2007
uhm nee gewoon niet okeTappie schreef:RRX swag
DerbiMeisje schreef:Nu je t zegt. Zo klink je wel ja.blackidentity schreef:Zie ik eruit alsof ik van de rooie ster ben of zo?
- Maxx
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Citta Gilera 70cc DR EVO (sold)
Rieju SMX 70cc onbekend (sold)
Rieju RRX 50cc Turbokit 12/53 (sold) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=11953
Zekers!Tappie schreef:RRX swagMaxx schreef:Nog eentje op het forum met een RRX !

-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Rieju mrt sm
bevalt een rrx goed ? wil er namelijk ook zo 1 

Ik vind een Rieju RRX persoonlijk lekkerder zitten. Je zit wel wat lager maar het stuur is in verhouding hoger wat wel fijn rijdt.doerak schreef:bevalt een rrx goed ? wil er namelijk ook zo 1
Een derbi/aprillia vind ik totaal niet fijn. Maar ligt eraan waar je aan gewend bent.
Een voordeel van derbi/aprillia's zijn wel dat je makkelijker aan onderdelen komt. Is voor een Rieju vaak wat lastiger (En orginele onderdelen zijn erg duur) Maar veel is wel pas te maken.
Als je toch een Derbi neemt. Neem dan een DRD of een limited, die zijn wel mooi.
-
- Schakelrijder
kom je wel makkelijk aan tuning onderdelen om hem op te voeren ?Tappie schreef:Ik vind een Rieju RRX persoonlijk lekkerder zitten. Je zit wel wat lager maar het stuur is in verhouding hoger wat wel fijn rijdt.doerak schreef:bevalt een rrx goed ? wil er namelijk ook zo 1
Een derbi/aprillia vind ik totaal niet fijn. Maar ligt eraan waar je aan gewend bent.
Een voordeel van derbi/aprillia's zijn wel dat je makkelijker aan onderdelen komt. Is voor een Rieju vaak wat lastiger (En orginele onderdelen zijn erg duur) Maar veel is wel pas te maken.
Als je toch een Derbi neemt. Neem dan een DRD of een limited, die zijn wel mooi.
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: rieju mrx
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8028
Meer dan genoeg en je kunt makkelijk aan onderdelen komen
rieju mrx <3
wil je er geen 2?kun je hem op die andere lassen dan heb je heb 2 velgen
-
- Schakelrijder
waar kan ik tandwielen krijgen ?riejucustom schreef:Meer dan genoeg en je kunt makkelijk aan onderdelen komen
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Evo 50sm
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=12375
http://qooqle.nl/?q=tandwiel+rieju+rrx" onclick="window.open(this.href);return false;doerak schreef:waar kan ik tandwielen krijgen ?riejucustom schreef:Meer dan genoeg en je kunt makkelijk aan onderdelen komen
WkpMichiel schreef:pannekoekenbakker schreef:Als je echt minder geluid wilt moet je je uitlaatbocht vol meuken met iets als staalwol.
Ander uitlaatje wel. Maar bijv de orginele kost 300,- ofzo. En 2de hands is die amper te vinden. Mn ouders willen niet dat ik een andere uitlaat neem, vandaar. Wat ik zelf natuurlijk wel wil. En had laatst een gat in mijn uitlaat. Is nu heel geprust en maakt nog redelijk geluid.
Maar tandwielen enzo kan je zat krijgen. Maar kappen kan ik 2de hands niet vinden. Op mokix.com kan je bijna alles kopen alleen is hartstikke duur.
Maar tandwielen enzo kan je zat krijgen. Maar kappen kan ik 2de hands niet vinden. Op mokix.com kan je bijna alles kopen alleen is hartstikke duur.
-
- Schakelrijder
Tappie schreef:Ander uitlaatje wel. Maar bijv de orginele kost 300,- ofzo. En 2de hands is die amper te vinden. Mn ouders willen niet dat ik een andere uitlaat neem, vandaar. Wat ik zelf natuurlijk wel wil. En had laatst een gat in mijn uitlaat. Is nu heel geprust en maakt nog redelijk geluid.
Voor kappen moet je ff kijken bij easyparts.nl en was nietnalle onderdelen van yamaha dt50 het zelfde als rieju ? Of was dat zelfde als malaguti
-
- Schakelrijder
doerak schreef:http://www.opvoeren.nl/merk/rieju/rr-spike" onclick="window.open(this.href);return false;Tappie schreef:Ander uitlaatje wel. Maar bijv de orginele kost 300,- ofzo. En 2de hands is die amper te vinden. Mn ouders willen niet dat ik een andere uitlaat neem, vandaar. Wat ik zelf natuurlijk wel wil. En had laatst een gat in mijn uitlaat. Is nu heel geprust en maakt nog redelijk geluid.
Maar tandwielen enzo kan je zat krijgen. Maar kappen kan ik 2de hands niet vinden. Op mokix.com kan je bijna alles kopen alleen is hartstikke duur.dit had ik net gevonden super veel onderdelen
en niet al te duur je hebt al uitlaat voor 95euro
![]()
Voor kappen moet je ff kijken bij easyparts.nl en was nietnalle onderdelen van yamaha dt50 het zelfde als rieju ? Of was dat zelfde als malaguti
Iig niet hetzelfde als rieju.
En een rieju rr is anders dan de rrx
En een rieju rr is anders dan de rrx

-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: rieju mrx
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8028
Bromfietshop.nl
rieju mrx <3
wtf, nu hebben ze wel kappen en zo duur als bij mokix. Bedankt!riejucustom schreef:Bromfietshop.nl
En doerak, ik neem mn woorden terug van slecht onderdelen te vinden.
Prijs van een Rieju ligt wat lager dan een Derbi, houd je meer over om je er je eigen brommer van te maken. Maar misschien moet je is bij aanbod op dit forum kijken. Staan leuke dingen tussen.
-
- Schakelrijder
Mijn ouders willen dat ik een nieuwe koop , zodat je zeker weet dat er niet gekloot mee is ! En dat je zei dat er weinig onderdelen er voor was maakt niet uit stuurde links om jou ook weer te helpen met onderdelenTappie schreef:wtf, nu hebben ze wel kappen en zo duur als bij mokix. Bedankt!riejucustom schreef:Bromfietshop.nl
En doerak, ik neem mn woorden terug van slecht onderdelen te vinden.
Prijs van een Rieju ligt wat lager dan een Derbi, houd je meer over om je er je eigen brommer van te maken. Maar misschien moet je is bij aanbod op dit forum kijken. Staan leuke dingen tussen.

De Rieju KTMRX van Venlonaer is facking ziek, die is voor minder dan 2000,- en ben je in 1x klaar. Met dat ding is sws geen gekloot.
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Rieju gat in uitlaat 69 rollerbank 95 op teller
ik ken daan en het is een echte haan. Hij heeft een rieju retteketet, en ligt momenteel met jeri in zn bed. Hij stond met 69 op de rollerbank. Na elk bezoek van Kelly loopt ie nu mank.plantopopritmmmm