Derbi Senda

Show hier je tweewieler.
Ryanvn5
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi senda (reviseren/opknappen)
, yamaha aerox 70cc roze top

Derbi Senda

Ongelezen bericht door Ryanvn5 »

Hallo mede derbi fans,

Ik zag al die nette derbi's hier op het forum staan en ik dacht laat ik mijn gedrocht er ook is opzetten :shh:

Ik kreeg de kans om deze derbi te halen omdat mijn oom mij wel wou supporten als ik maar een beunding kocht zodat ik ervan kon leren, dit laat je je natuurlijk niet 2x zeggen dus gelijk opzoek gegaan en toen kwam ik deze tegen. Gelijk opgehaald en gelijk het blokje laten reviseren in Geldrop bij Rutger, dit heeft hij erg netjes gedaan, zeer tevreden over (als jullie in contact willen komen met hem stuur dan een pb) Natuurlijk wil ik de derbi zo snel mogelijk netjes hebben aangezien dit natuurlijk niet kan! :P

Setupje is:

Gianelli conti
50cc ori, komt miss nog ooit een 70/80cc op
19mm black edition replica, een echte black is onderweg!
twin air luchtfilter
ktm vforce3 membraam

loopt wel leuk, genoeg geluld hier wat foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plannen:

Tnt zooi weg en vervangen door origineel
kapjes mooi spuiten, kleuren weet ik nog niet denk dat ik het lekker simpel houd, ideeën zijn altijd welkom!
SM Velgen
Remschijven opknappen
Voorvork spuiten en er recht in zetten
Misschien een nummerbordje van lammers
frame bijspuiten of helemaal overnieuw spuiten

Tips, ideeën, reacties zijn altijd welkom!
Laatst gewijzigd door Ryanvn5 op do 09 jan 2014, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Ryanvn5
Beginnende Derbi fan

Re: Derbi Senda

Iemand die misschien mijn foto's er recht op krijgt? het lukt me niet -__-
jony
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo

Ongelezen bericht door jony »

Voordat je ze upload Tinypick gewoon even draaien in Windows media player. Als je Apple gebruikt weet ik niet precies hoe dat gaat. Misschien kan je ze zelfs draaien in Tinypick maar dat weet ik ook niet zeker, nooit gebruikt.
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
Ryanvn5
Beginnende Derbi fan

jony schreef:Voordat je ze upload Tinypick gewoon even draaien in Windows media player. Als je Apple gebruikt weet ik niet precies hoe dat gaat. Misschien kan je ze zelfs draaien in Tinypick maar dat weet ik ook niet zeker, nooit gebruikt.
Bedankt voor je reactie maar ik gebruik windows 8 en die draait die foto's automatisch... :problem: en in tinypic zat ik ook al te kijken maar er staat niks... Morgen even proberen op de andere pc
Ryanvn5
Beginnende Derbi fan

Mini updateje!

Weet niet of iemand dit interresant vind maar ik wel! Heb weer wat dingentjes besteld en binnen gekregen zoals:

Mijn Dellorto, zo snel mogelijk erop zetten, ben benieuwd of dit beter zal lopen als die replica ik neem aan van wel.
Afbeelding

Ook heb ik velgen besteld die komen als het goed is vandaag binnen, wou ze eigenlijk zwart laten coaten maar dat komt later wel als ik vakantie heb ofzo aangezien de wiellagers van mijn crossvelgen door zijn en ik vervoer nodig heb!

Ben ook alvast begonnen met opknappen van mijn remmen, remklauw voor is bijna klaar nog 1 laagje rood en dan weer monteren.
Afbeelding
Afbeelding
Ook zitten de achterkappen in de primer komt dit weekend de lak op.
Afbeelding

Overigens ben ik nog opzoek na andere radkappen het liefste het model van de blackdevil radkappen dus als je wat hebt liggen stuur maar een pb!
rené
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi drd pro

Ongelezen bericht door rené »

waarom een vforce3 membraan in vredesnaam??
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Ryanvn5
Beginnende Derbi fan

rené schreef:waarom een vforce3 membraan in vredesnaam??
Waarom niet ;P Mijn originele was aan vervanging toe en misschien ben ik nog van plan 80cc te rijden in de toekomst.
Ryanvn5
Beginnende Derbi fan

Toch maar besloten om mijn remklauwen te zandstralen en opnieuw te spuiten aangezien de lak niet goed wou hechten toen ik het alleen geschuurd had dus maar eventjes gedaan. Afbeelding
Plaats reactie