mathijs schreef:Pro Ruben schreef:Oke, Deltion?
nee meandercollege middelbare nog maar waar zit jij op school dan?
@royvi
mooi!
mijn koppolings hevel is ook afgebroken maar misschien zet ik er ook nog wel zo'n hydraulische op van ebay voor 35 euries.
wat voor begrenzer ga jij er op zetten dan?
ik heb er trouwens ook nog een derbi bijgekocht
maar geen senda

, het is een derbi atlantis uit 2001 met 22000 km op teller en heb hem gekocht voor 25 euro!
maar er is een stuk tussen de uitlaat weggeroest dus nieuw stukje bestelt maar zijn die inbus bouten bij de uitlaatpoort bijna helemaal weggeroest

. dus moet nog even kijken hoe ik dat oplos.
Waar heb je die gekocht dan? Ik vind nou nooit van dat soort koopjes.
Ok mijn HM was super goedkoop voor een brommer met 500km maar toch
Ik heb een magneetbegrenzer besteld, meer zeg ik niet want stel je voor dat er politie meeleest

. Zeg ik je wel op school als ik je zie
Als je zo'n hydraulische koppeling weet te scoren, kun je er ook een voor mij meebestellen(als het kan)? Ik heb namelijk geen PayPal en als ik op Ebay wil moet ik dan op de creditcard van de Zaak. Ik zit trouwens ook te denken aan een Fatbar, mijn originele stuur is ook wat beschadigd. Hij is namelijk iets door de stuurklemmen geschoven toen hij omviel.(zat dus niet goed vast)
@ Pro Ruben, volgens mij heb ik je 1 keer zien rijden. Ik reed in de stad (weet ik veel waar, niet in't centrum iig) op het fietspad aan de andere kant van de weg. Beetje fietsers bangmaken in die tunneltjes
Maar je ziet er niet uit als je profielfoto ben ik achtergekomen als jij dat was