Ja maar die zijn ook wel wat duurder eh ;p en heb niet veel zin meer om nog veel geld in men brommer te steken aangezien ik al 18 benDaan schreef:Conti loopt wel leukBeter is Yasuni Cross HM of SCR Corse HM bovenlangs.
Het probleem is dat ik deze carb al heb ;pDaan schreef:Waarom wil je het opschuif model? Het inschuif model is goedkoper en past als het goed is in het orginele spruitstuk![]()
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=8105" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik verkoop ze binnenkort ;DKREGO schreef:lekker ik wil wel jouw derbi hebben hoor ^^
Ik heb er wel redelijk wat geld in gepompt dus ik wil er nog wel wat van terugKREGO schreef:als je me hem voor een prijsje wegdoet wil ik hem wel komen halen^^
Hha dat d8 ik ookDominator33 schreef:krego van welk geld da? je krijgt toch nooit je salaris gestort
Hha maar ik verkoop ze pas na de zomervakatie ;pf5twister schreef:beter zet je hem niet voor onder de 2000 te koop. Want ik verkoop mijne ook.En moeten toch weer brommerprijzen omhoog krijgen he.