racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
stop gast ik ben kreupel van het lachenstef schreef:had ik ook niet niet gelezen dat de 49,5 sneller was als de 49,9 ofzoiets?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
jawel zijn knipperlichten gaan snelRikkert schreef:![]()
![]()
je hebt gewoon een standaard brommer hoor haha er is niks snels aan
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
jullie hielden hem aan het lijntje met zijn getunde derbi dat is pas kutRikkert schreef:kutgrap
Dat wist ik ook wel....Rikkert schreef:![]()
![]()
je hebt gewoon een standaard brommer hoor haha er is niks snels aan
Zou wel willen maar er is dan iemand nog sneller als de flikken om hem door 2 te zagenFrnk93 schreef:er zijn meerdere soorten originele cilinders(met net een iets andere cilinderinhoud). het kan prima zijn dat die 49,5cc net iets sneller is omdat deze iets andere poorten heeft. verder mooi brommertje! standaard gaat ie ook het langste mee! alleen zou ik hem wel helemaal ontgrenzen, dat is beter voor de brommer en het verbruik word er(op evenveel toeren) ook minder van.
als je niet mag van je pappie moet je het dan maar niet doenstef schreef:Zou wel willen maar er is dan iemand nog sneller als de flikken om hem door 2 te zagenFrnk93 schreef:er zijn meerdere soorten originele cilinders(met net een iets andere cilinderinhoud). het kan prima zijn dat die 49,5cc net iets sneller is omdat deze iets andere poorten heeft. verder mooi brommertje! standaard gaat ie ook het langste mee! alleen zou ik hem wel helemaal ontgrenzen, dat is beter voor de brommer en het verbruik word er(op evenveel toeren) ook minder van.
Uhu nja was een afspraak 50 of geen. Heb ik toch rap gekozenRaceVoenk schreef:als je niet mag van je pappie moet je het dan maar niet doenstef schreef:Zou wel willen maar er is dan iemand nog sneller als de flikken om hem door 2 te zagenFrnk93 schreef:er zijn meerdere soorten originele cilinders(met net een iets andere cilinderinhoud). het kan prima zijn dat die 49,5cc net iets sneller is omdat deze iets andere poorten heeft. verder mooi brommertje! standaard gaat ie ook het langste mee! alleen zou ik hem wel helemaal ontgrenzen, dat is beter voor de brommer en het verbruik word er(op evenveel toeren) ook minder van.
Haha :d Rijd hij nooit op je brommer?Boeki schreef:Ik mag ook niet sneller dan 60'm/u, m'n pa zou gek worden als hij weet dat ie het dubbele loopt zometeen.
Nee, maar voor het geval dat hij dat wel zou doen heb ik een goede begrenzer.stef schreef:Haha :d Rijd hij nooit op je brommer?Boeki schreef:Ik mag ook niet sneller dan 60'm/u, m'n pa zou gek worden als hij weet dat ie het dubbele loopt zometeen.
HahaBoeki schreef:Nee, maar voor het geval dat hij dat wel zou doen heb ik een goede begrenzer.stef schreef:Haha :d Rijd hij nooit op je brommer?Boeki schreef:Ik mag ook niet sneller dan 60'm/u, m'n pa zou gek worden als hij weet dat ie het dubbele loopt zometeen.