Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
haha, ga je dat serieus dien..?NickD schreef:Gewoon niks doen voorlopig! vrijdag boeken we eerst een rondje in school![]()
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
royvi schreef:Sarcasme doet sommige mensen pijn, gelukkig heb ik geen gevoel.
Haha ik had er met paar klasgenootjes ook aan gedacht, kleine ingang naar binnen, rondje aula , door de gang en andere uitgang er uit...Job0172 schreef:Examenstunt?
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Aan je helm, niet aan je brommerSander schreef:Heb net mijn camera binnen dus die ergens op beunen moet ook lukken.
Ja en dan komt een leraar eraan en die gooit je van je brommer af teminste zo zou dat gaan bij mij op school haha:proyvi schreef:Door school, en dan de lift in en op de bovenste verdieping gaan rondrijden. Dank ben je echt baas.
En dan met de trap weer naar beneden, en als je beneden bent een rolling burnout naar buiten.royvi schreef:Door school, en dan de lift in en op de bovenste verdieping gaan rondrijden. Dank ben je echt baas.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt