kzou gwoon blijven rijden hor, ietsje trugvoeren miss, of staat er echt gruwelijk vaak politie in de buurt??
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
3x harder dan 65 met de correcties er af ben je je brommer kwijt. dan word door officier van justitie je straf bepaald. het kan zijn dat een taxateur je brommer schat naar een waarde van bvb 2500.- . vaak vind een officier van justitie het zo'n harde straf en geeft hij een grote geld boete en mag je je brommer houden (maar wel terug voeren). Maar ik zou het er niet op gokken.offroad schreef:dit meende ik ook te hebben gelezen bij die rollerbank boetes dingxa188 schreef:Maar volgens de regels ben je hem de 3de keer boven de 75 pas kwijt?
kijk dan effe op website van OMLimburger schreef:Zegge wat je wil,
Huug:
Als die krl zegt nog 1 keer dan ben je hem kwijt, dan ga ik niet naar un jogie op df luisteren en gewoon door jagen. En me begrenzer deed het gewoon hoor maat, had alleen gin kans om hem aan te zetten.
Dit is 1 van de vele berichten die er over op staan maar deze vond ik als 1e en was wel duidelijkWanneer mag de politie een brom- of snorfiets wegens opvoeren in beslag nemen?
Een brom- of snorfiets kan inbeslag worden genomen als is geconstateerd dat de brom- of snorfiets meer dan 20 km/uur sneller kan rijden dan de snelheid die in het kentekenbewijs staat vermeld en deze overtreding door dezelfde verdachte voor de derde keer binnen twee jaar is begaan. Voor de meeste bromfietsen is dit het geval bij 65 km/uur (45 + 20 km/uur) en voor de meeste snorfietsen geldt dit bij 45 km/uur (25+20 km/uur). Aan de verdachte moet bij één van de 2 voorafgaande overtredingen een waarschuwingsbrief zijn uitgereikt of toegestuurd. In deze brief staat het beleid ten aanzien van inbeslagneming van brom- en snorfietsen. Een afschrift van de brief moet als bijlage bij het proces-verbaal worden gevoegd. Een gelijksoortige bepaling is opgenomen over de overschrijding van het maximum toegestane geluidsniveau.
Ik rijd momenteel ook netjes 65. ben van de week 4x staande gehouden. 4x onderuit gelulHan schreef:alleen dingen zonder kenteken enzo krijg je niet meer terug als je pech hebt.
Ik zou hem wat afvoeren zodat je 65 rijd. Of gewoon zo doorrijden en je begrenzer wel zo neerzetten dat je erbij kunt