Derbi Senda DRD Racing '08' Pag 23 AFSCHEID

Show hier je tweewieler.
Xtreme sm
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda Xtreme sm 2006

Re: Derbi Senda DRD Racing '08' Rollerbank pag 7

Ongelezen bericht door Xtreme sm »

o das nie leuk allemaal :wall:
kzou gwoon blijven rijden hor, ietsje trugvoeren miss, of staat er echt gruwelijk vaak politie in de buurt??
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

Die kerels dreigen ook wel eens, ik zou voor de zekerheid nog even alles nagaan (desnoods bellen) voor je een beslissing maakt ;)
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Huug
Pro tuner
Vervoersmiddel: DRD Racing #85

Ongelezen bericht door Huug »

offroad schreef:
xa188 schreef:Maar volgens de regels ben je hem de 3de keer boven de 75 pas kwijt?
dit meende ik ook te hebben gelezen bij die rollerbank boetes ding ;)
3x harder dan 65 met de correcties er af ben je je brommer kwijt. dan word door officier van justitie je straf bepaald. het kan zijn dat een taxateur je brommer schat naar een waarde van bvb 2500.- . vaak vind een officier van justitie het zo'n harde straf en geeft hij een grote geld boete en mag je je brommer houden (maar wel terug voeren). Maar ik zou het er niet op gokken.

Maar dat je na 2x al je brommer kwijt bent is bull-shit. 3e keer ben je pas zwaar de lul. beter ga je je begrenzer fixen. je mag immers nog 1x gepakt worden dus kan je nog wel half jaartje lekker door crossen :happy:
Afbeelding
nope
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi GPR Nude

Ongelezen bericht door nope »

feit is dat ze je nooit je brommer af kunnen nemen tenzij je een klein kind doodrijd met drank op.
De straf staat gewoon niet in verhouding. de Derbi brommers zijn allemaal (hoe oud en afgetrapt ook) meer waard dan 600 euro.
dan zou je dus al met 110 op de straat gepakt moeten worden. als ome laser dat wil doen moet hij wel heel snel zijn helmpje dichtdoen en je opzoeken. (tenzij je in de polder woont). anyway. ik rijd na 2x ook nog met dR70 en 21mm.
rollerbank.nl heet de bijbel, en de kans dat je weer de eerste bent is barre klein.

grtz.
Derbi Gpr nude. Dr70, 21mm, ori paip
CRF 250, 2006
CR 250 1989
Limburger
Moderator
Vervoersmiddel: -Ford Dexta 2000 eind jaren '60'
-Ford F100 1953 V8
-KTM EXC 300 1997

Ongelezen bericht door Limburger »

Zegge wat je wil,

Huug:

Als die krl zegt nog 1 keer dan ben je hem kwijt, dan ga ik niet naar un jogie op df luisteren en gewoon door jagen. En me begrenzer deed het gewoon hoor maat, had alleen gin kans om hem aan te zetten.

En nope:

Kweet niet van welke bron jij dat afhaald dat ze je brom niet in mogen nemen, maar Dane weet niet of je hem kent, die is hem ook kwijt. Op de roller over 100, hij staat niet meer bij hem thuus dus kan cker wel. En ik ken rollerbank.nl en kijk maar op er staat niks op van Baarlo, dus gewoon ff stil zijn als niks klopt wat je zegt.

Reinder:

Idd ik ga dit us goed napluizen
Le derbi
Moderator
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD
DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD
Renault Clio 1.2 16v SOLD
DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN
Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD
BMW E36 320i COUPE

Ongelezen bericht door Le derbi »

nee hij ook al maar ja je hebt alles nog

voer heb tot de 70 op gps op en dan zit je met correctie onder de 65 gaan ze echt niet moeilijk doen
8-)
Huug
Pro tuner

Limburger schreef:Zegge wat je wil,
Huug:
Als die krl zegt nog 1 keer dan ben je hem kwijt, dan ga ik niet naar un jogie op df luisteren en gewoon door jagen. En me begrenzer deed het gewoon hoor maat, had alleen gin kans om hem aan te zetten.
kijk dan effe op website van OM :roll: . daar staat het zelfde een aangezien ik dat alleen maar herhaal moet je vooral niet luisteren :happy: Je begrenzer deed het idd ja dat ontken ik niet maar aangezien hij naar beneden was gevallen of zo moet je dat effe fixen zoals ik al zei. gewoon dat hij goed blijft zitten want op de momenten dat je het nodig hebt werken dat soort dingen nooit :wall:
Afbeelding
Limburger
Moderator
-Ford F100 1953 V8
-KTM EXC 300 1997

Doe mij us un linkie, kan er niets over vinden. Staat nondeju veel op dat wel. Boete word ongeveer 240 euro Volgens die site
Huug
Pro tuner

http://www.om.nl/algemene_onderdelen/ui ... er_mag_de/
Wanneer mag de politie een brom- of snorfiets wegens opvoeren in beslag nemen?

Een brom- of snorfiets kan inbeslag worden genomen als is geconstateerd dat de brom- of snorfiets meer dan 20 km/uur sneller kan rijden dan de snelheid die in het kentekenbewijs staat vermeld en deze overtreding door dezelfde verdachte voor de derde keer binnen twee jaar is begaan. Voor de meeste bromfietsen is dit het geval bij 65 km/uur (45 + 20 km/uur) en voor de meeste snorfietsen geldt dit bij 45 km/uur (25+20 km/uur). Aan de verdachte moet bij één van de 2 voorafgaande overtredingen een waarschuwingsbrief zijn uitgereikt of toegestuurd. In deze brief staat het beleid ten aanzien van inbeslagneming van brom- en snorfietsen. Een afschrift van de brief moet als bijlage bij het proces-verbaal worden gevoegd. Een gelijksoortige bepaling is opgenomen over de overschrijding van het maximum toegestane geluidsniveau.
Dit is 1 van de vele berichten die er over op staan maar deze vond ik als 1e en was wel duidelijk :D heb nog effe 2 puntjes aangegeven die anderen misschien nog niet wisten :happy:
Afbeelding
Jasper
Beheerder
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jasper »

Joris, dane krijgt zijn brom gewoon terug, alleen zijn ze langzaam bij de politie. En hebben ook geen zin om wat gang erachter te zetten.

Dus hij krijgt zijn brom gewoon terug.
Han
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi senda drd pro 07, derbi drd project, derbi rm 70cc crosser, derbi drd limited 09, drd 03 R

Ongelezen bericht door Han »

alleen dingen zonder kenteken enzo krijg je niet meer terug als je pech hebt.

Ik zou hem wat afvoeren zodat je 65 rijd. Of gewoon zo doorrijden en je begrenzer wel zo neerzetten dat je erbij kunt
KIJK HIER VOOR LIMITED ONDERDELEN EN NOG VEEL MEER:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=5 ... 85#p224285" onclick="window.open(this.href);return false;
Huug
Pro tuner

Han schreef:alleen dingen zonder kenteken enzo krijg je niet meer terug als je pech hebt.

Ik zou hem wat afvoeren zodat je 65 rijd. Of gewoon zo doorrijden en je begrenzer wel zo neerzetten dat je erbij kunt
Ik rijd momenteel ook netjes 65. ben van de week 4x staande gehouden. 4x onderuit gelul :dry: was ook een keer bij ongeluk en kwam net agent aangereden die even moest melden dat ik maar 40 over het fietspad mocht en geen 60 (A) volgende keer zou hij er werk van maken als ik nog eens te hard reed daar. Dus ik volgende dag naar school en ja hoor politie die de auto 10m voor me midden op de weg zet. Ik ineens heel onverwacht afslaan en net door groen kunnen rijden langs de auto's politie stond vast en was nog maar 500m bij school vandaan of zo. niks meer van gehoord :happy: Moet er wel bij zeggen dat als hij sirenen had aangedaan of zo en achter me aan kwam ik netjes gestopt was hoor maar ja, nu kan je lullen dat je hem niet zag :dry:

maar k kom bij mij dus vaak politie tegen dus wil hem niet boven de 65 hebben. miss binnenkort cab. begrenzer er uit en schuimfiltertje en dan max op je buik 70. originele vertanding dus trekt dan wel aardig maar ja, als je eenmaal harder hebt gereden snap ik het ook wel als je het niet ziet zitten om weer netjes 65 te gaan rijden. heb je het idee bij te kunnen gaan steppen :box:
Afbeelding
Limburger
Moderator
-Ford F100 1953 V8
-KTM EXC 300 1997

Thx huug, idd ksnap dat het het beste is maar is geen optie. Dan doek hem nog liever weg.

En jasper jah weet ik maar ik d8 dat die krl dat bedoelde gewoon innemen.

En Han, terug voeren is wel het beste maar kvind het dan zo kut rijden heh. Als je dit gewent bent is het kut, zul je vast wel weten. Denk dat ik me begrenzer us ff uber goed ga plaatsen.

Wat un kut week ook, gister op de roller. Vandaag ging ik op stage bezoek in Meijel, ik zou een klasgenoot treffen bij de kerk, ik kwam het plein op en zag un politie auto staan d8 godverdomme. Rustig rijden die jonge gebaard al bij de kerk van omdraaien. Ik omgedraait begrenzer aangezet, en een andere route naar stage gereden. Bij stage de brommer achterom weg gezet. In het gesprek kwam een politie motor al voorbij het bedrijf.

Toen ik klaar was bij de bobine un kabeltje omgestoken naar links toe (start ie helemaal niet meer). Toen naar de grote weg gelopen, us ff polshoogte genomen en met begrenzer aan aangereden. Het idee was meteen binnedoor naar huis te gaan, kijk ik achterom draait un politie motor de weg op achter mij aan (niet langzaam, stevig door rijdend). Ik meteen links af en un vrachtwagen parkeerplaats op, daar de begrenzer uitgeschakeld (ondertussen was de agent voorbij gereden (ik ken die wegen daar redelijk goed) dus nu met un rotvaart opweg naar huis, door de bos weer langs het kanaal gekomen waar ik over de rotonde moest om aan de overkant te komen. Bij de rotonde stond de motoragent te kijken, gelukkig de andere kant op dus daar weer omgedraaid en weer via de bos un andere weg over het kanaal gezocht, eroverheen en naar hijs gekacheld. Thuis weer ff geluk hebben, zit me ook niet mee
Dick
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing

Ongelezen bericht door Dick »

Ze mogen jou echt niet he:P
Wel lekker als ze je dan niet hebben kunnen pakken, goed gevoel geeft dat vin ik:P

had et vandaag nog, reed ook een motormuis en hij maar wachten tot ik naar huis ging vanaf school, maar ik gwoon uur ofzo gewacht op gegeven moment was die weg:P
Afbeelding

http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3344.." onclick="window.open(this.href);return false;.
Huug
Pro tuner

ik ben te schijterig (/ verstandig want met 65 max rijd je ze er niet uit) om weg te rijden als het heel duidelijk is maar het is wel een goed gevoel dat je ze gewoon te slim af bent. Geeft wel een adrenaline kick :woot:

maar om weer on-topic te gaan: Je wil hem niet afvoeren. Ga dan gewoon lekker door scheuren en zorg dat je begrenzer goed werkt. Maak er des noods 1 die er voor zorgt dat hij ingeschakeld is als je voorwiel niet draait. Het heeft dan wel invloed van het gasgeven in zijn vrij of met koppeling in als je stil staat maar ja, liever dat dan telkens moeten dokken, kwijtraken. of met afstandbediening ? :dry: kan je ook zelf maken van een oude draadloze deurbel :D is altijd het proberen waard of het lukt :thumbup:. als ze vragen waarom je een deurbel in je broekzak hebt zeg je dat je die moest gaan vervangen na je stage of zo :happy:. of je maakt er natuurlijk zelf wat kleiners van zodat het makkelijker mee te nemen is :thumbup:
Afbeelding
Limburger
Moderator
-Ford F100 1953 V8
-KTM EXC 300 1997

Kga idd maar us kijken naar andere begrenzers, dat zijn wel allemaal begrenzers die niet chill zijn voor je ontsteking niet?
Huug
Pro tuner

Re: Derbi Senda DRD Racing '08' Weer geluk pag 8

alle electronische begrenzers zijn slecht voor je ontsteking. weet niet of ze ook allemaal slecht zijn als ze niet hoeven in te grijpen. je begrenst namelijk op toeren. dus denk dat als je die begrenzing niet aantikt het voor je ontsteking niet uit maakt. maar ga jij telkens volgas rijden zijn we zeker slecht voor je onsteking omdat deze niet op tijd ontladen wordt en er dus meer spanning op komt te staan of zo :D
Afbeelding
Dick
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing

Ongelezen bericht door Dick »

maar gaat tie niet mega raar lopen met de begrenzer er op?

want met een gianelli zo als jij hebt, doet die niks laag in toeren, en een begrenzer begrenst op toeren.
Wat had je voor een begrenzer dan, want ik moet ook nog een keer zo iets.
Afbeelding

http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3344.." onclick="window.open(this.href);return false;.
Jules
Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi senda x-treme

Ongelezen bericht door Jules »

Ik zou een begrenzer gewoon zelf maken, is makkelijk zat met een beetje technisch inzicht.
Heb ik zelf ook al bij een aantal brommers gedaan, waaronder die van mij zelf.

Het voordeel daarbij is dat je hem echt helemaal nauwkeurig af kan stellen, en hij precies goed loopt.
Net zoals bij mijn derbi, rijd zelf met dr70, maar met begrenzer erop rijd hij precies hetzelfde als een standaard
begrensde derbi zoals je hem in de winkel aantreft.

Mocht je nog een goede plek voor de begrenzer willen hebben kan je me een pb sturen, dit voor
het geval dat de politie hier ook een oogje in het zeil houd, je weet maar nooit.
hendry_94
Pro tuner
Vervoersmiddel: vw polo 6n2 comfortline

Ongelezen bericht door hendry_94 »

ik heb in me gianelli conti een busje gedaan (prop)
loopt nu 80 heeft iets meer power onderin
maar geen echte powerband meer...
Live To Ride, Ride To Live!!
Plaats reactie