Nee ik hier in emmen ook niet, maar toch wil ik het wel heel graagnickd073 schreef:oeh leukhoef ik hier niet te proberen, zo´n setup dan he

Nee ik hier in emmen ook niet, maar toch wil ik het wel heel graagnickd073 schreef:oeh leukhoef ik hier niet te proberen, zo´n setup dan he
Ik heb je even PB gestuurd, verdere vragen kun je via daar stellenJuliusderbidrd schreef:Mooie brommer, en Scr chroom is een mooie uitlaat!
Maar hoe heb je je Scr demper gepolijst?
Ik heb ook een Scr chroom op me Derbi Drd en ik wil dat ook wel gepolijst hebben.
Ik weet wel ongeveer hoe het moet, met verfafbijt en polijstpasta ofzo toch?
BedanktRB schreef:3e foto is gaaf
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Ook bedankt en over die ledjes heb je een PBNiels derbi drd schreef:Super mooie brommer.
Hoe heb je die ledjes zo gedaan bij je voorlamp?
Super bedankt voor de tip, maar ik kan niet overweg met mijn camera, het was namelijk super mooi licht wat erop scheen alleen de amera verpeste het voor mij toen ik terug keek op pcLimburger schreef:5e foto zie je aan de linker kant (op de foto) van je brommer het zonlicht op, als je un paar fotos van de linker kant had gepakt dan had je SUPER licht erop!
Krijg je dit effect, (dit is met een iets vroeg tijdstip dus iets meer zon erop)
Geeft in mijn ogen een super resultaat! Ik zou zeggen probeer dat eens en je zult zien of het wat is
Jah ik weet het, mijn camera verpestte het effect, als je hem in het echt zat stond hij in volle glorie te shinenBoeki schreef:Foto's zijn nu allemaal best wel donker.enne, doe mij ook ff pb over de ledjes, ik had altijd blauwe leds, maar dat mag niet.