René's Drd pro mhr 80 team 7T, updatje malossi as

Show hier je tweewieler.
basserd
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc

Re: Derbi drd pro van René, fotos p8

Ongelezen bericht door basserd »

je voca liep prima op een 50cc hoor, okee niet perfect maar wil prima
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
ChrisDrdRacing
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing 2008 - Orion agb 37 2010

Ongelezen bericht door ChrisDrdRacing »

Die vorige eigenaar heeft dat ding ook niet lang gehad 2 maanden terug reed William er nog op? Is hijnog wel helemaal goed?
Drd08
rené
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi drd pro

Ongelezen bericht door rené »

basserd schreef:je voca liep prima op een 50cc hoor, okee niet perfect maar wil prima
oke gaan we het toch is proberen XD
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
rené
Pro tuner

ChrisDrdRacing schreef:Die vorige eigenaar heeft dat ding ook niet lang gehad 2 maanden terug reed William er nog op? Is hijnog wel helemaal goed?
de vorige eigenaar heeft hem 5 maanden gehad die kocht nu een auto, het was william ze project 6 maanden terug zoiets.. ding is heel best.. ga hem denk ik net zo maken als me vorige pro, dus ori radkappen achterkapje zwart en iets leuks met de voorvork.. en cateyes+ ori vsb.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
bartvdl
Tuner

Ongelezen bericht door bartvdl »

Leuk ding :thumbup:
Ik heb nog een originele carbu voor je, laat maar iets van je horen als je interesse hebt
rené
Pro tuner

even updatje:

zoals je weet heb ik me oude drd pro dus verkocht. En had dus het plan om van het blok wat daaronder zat een team blokje te bouwen.. heb dus een origineel blokje van bryan (drunken org) hier van het forum gekocht. voor 225+60 euro voor een normale schakelwals. Kreeg dit blokje dus binnen, heb hem onder me brommer gegooid alles klaar, wil hem dus aan gaan lopen, schakelt het blokje dus compleet niet, de schakelster wilde gewoon niet rond. Mooi kut dus, ik weer contact opgenomen met bryan zegt hij dat hij bij hem gewoon goed schakelde. Maar goed, bij mij dus niet, na veel gezeik dit niet kunnen oplossen met hem omdat hij geen defect blokje terug wilde kopen. Mooi bedondert dus. Was op dat moment zo klaar met brommers dat ik iemand opgebeld heb die regelt alles voor me verder met die brommer en geef hem daarvoor dat andere blokje. Dit blokje was overigens erg beun gespoten (wat hij wel gezegd had) maar ook vliegwiel, cilindervoet, spruitstuk, boutjes alles mee gespoten. en 1 uitgefreesde carter en verschil in carterhoogte. Al met al niet zo plesant dus. Daarentegen heb ik ook nog Nik van dit forum gesproken die bevestigde dat een week voor verzending hij hem tot ze 3 heeft geschakeld.

Ik blijf dus nu gewoon mhr80 rijden, loopt ook leuk zat. Gooi die raceontsteking er nog wel een keer op en die 28mm, als ik ooit nog is een pro race cilindertje ofzo kan kopen komt die er mis nog op, ik zie het vanzelf wel.

Over het uiterlijk van de brommer zit ik te denken om de voorvork zwart te spuiten en wp-stickers erop. Blijf er nog wel even mee aan het hobbyen gok ik

Ben ook nog op zoek naar een 21mm carburateur, omdat die 26mm toch wel erg veel zuipt.
drunken org
Pro tuner
Vervoersmiddel: Senda R 2x (Sold
Derbi Drd Pro 2007 (Sold)
Derbi Drd Limited 2005 ombouw '7/'8 project
^ Parma blok hiervan verkocht, komt een leuk blok weer!
Derbi Drd Evo Limited 2009 (Sold)
Derbi Drd Racing 2008 2x (Sold)
Ktm Exc 2002 met 525 uiterlijk (:

Re: Derbi drd pro van René, fotos, updatje problemen p9

Ongelezen bericht door drunken org »

Ik bevestig inderdaad dat het niet mooi was gespoten helaas,

Had ik je ook inderdaad al voor het versturen aan vermeld en foto's laten zien.

Zoals nik al zei schakelde het blokje bij mij wel..

En inderdaad ik wil geen defect blok terug kopen voor een hoog bedrag maar ik ga er van uit dat niemand dat zou doen als ze zelf weten dat het goed was voor die tijd..

Verder nog succes met je brommer

~ Bryan
Zie mijn aanbod topic!

vele onderdelen: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=13388" onclick="window.open(this.href);return false;
:mrgreen:
derbievolimited
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo Limited Edition #740/999 (verkocht)
'09 DRD Racing (pottendijk project)

Ongelezen bericht door derbievolimited »

Dit is indd een klotensituatie, maar kom op rene laat de moed niet in je schoenen zakken met brommers. Tegenslagen zul je altijd krijgen niet alleen met brommers maar ook met andere dingen. Je hebt een uiterst mooie en strakke pro en hoop dat wij met ze allen hier op df nog vollop van mooie updatjes kunnen gaan genieten :wub:
rené
Pro tuner

drunken org schreef:Ik bevestig inderdaad dat het niet mooi was gespoten helaas,

Had ik je ook inderdaad al voor het versturen aan vermeld en foto's laten zien.

Zoals nik al zei schakelde het blokje bij mij wel..

En inderdaad ik wil geen defect blok terug kopen voor een hoog bedrag maar ik ga er van uit dat niemand dat zou doen als ze zelf weten dat het goed was voor die tijd..

Verder nog succes met je brommer

~ Bryan
't is gewoon een bijeengeraapt beunblok, zal er verder niet op ingaan.
rené
Pro tuner

derbievolimited schreef:Dit is indd een klotensituatie, maar kom op rene laat de moed niet in je schoenen zakken met brommers. Tegenslagen zul je altijd krijgen niet alleen met brommers maar ook met andere dingen. Je hebt een uiterst mooie en strakke pro en hoop dat wij met ze allen hier op df nog vollop van mooie updatjes kunnen gaan genieten :wub:
haha bedankt :happy:
spijker95
Pro tuner

Ongelezen bericht door spijker95 »

Komt wel goed mien jong. Gewoon door blijven gaan zoals Nik al zei ;)
http://www.youtube.com/user/spijker95" onclick="window.open(this.href);return false;
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
:haai:

Airsal 80CC BLOK TEKOOP: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=60&t=13376" onclick="window.open(this.href);return false;
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Ongelezen bericht door Boeki »

Ja man, ik heb ook zat tegenslagen gehad in mijn brommertijd, en het kost verdraaid veel tijd, maar ik merk dat ik nu een beetje aan mijn einde begin te komen, en heb van niets spijt, gewoon een heerlijke tijd, maximaal showen etc. :emo:
Open the Throttle and Smile
rené
Pro tuner

Boeki schreef:Ja man, ik heb ook zat tegenslagen gehad in mijn brommertijd, en het kost verdraaid veel tijd, maar ik merk dat ik nu een beetje aan mijn einde begin te komen, en heb van niets spijt, gewoon een heerlijke tijd, maximaal showen etc. :emo:
haha, met dat showen zit het wel goed verder :emo:
ik heb er ook nog wel dikke schik van hoor..
rené
Pro tuner

nieuw updatje gisteren voca eronder gegooid, sjee wat loopt dat mooi zeg.. ik rij dus nu mhr80replica (komt gewone mhr zuiger in), voca, 26mm carb, std ontsteking.. met de voca doet ie nog iets 4takten op z'n top, verder looptie perfect :happy:

Gisteren ging ik naar Barneveld, en wat denk je natuurlijk is daar politie. En heb nu echt grof veel geluk gehad, kwam eerst al een politiemotor tegen waar ik voor omgedraaid ben, die zag mij niet. Daarna ben ik door het centrum naar het station gereden waar ik iemand afgezet heb en reed daarna verder naast haar over het fietspad. Staat er links in een zijstraat een politiemotor, ik rijd rustig door ga gelijk linksaf bij de rotonde, ben daarna gelijk linksaf een steegje in geschoten, gooi de brommer uit en zie echt 1 tel later diezelfde popo motor voorbij rijden, draaide verderop om en kwam later nog eens terug. Na een uur de brom weer gestart en weggegaan. Echt grof veel geluk gehad dus, ze hielden er een rollenbankcontrole daar ergens hoorde ik later.

zal nog is fototje doen met voca.

En heb van 2 boetes van 5 maanden terug nooit meer wat gehoord, weet iemand of je ze dan nog krijgt?
JeroenvR
Pro tuner
Vervoersmiddel: Rieju RRX (sold)
Rieju SMX (sold)
Vivacity snor (sold)
2x Derbi DRD Racing '08 (sold)
Opel Corsa B (sold)
2x Rieju RS1 (sold)
Rieju MRX (for sale)
Speedfight 2 snor (sold)
Peugeot 207 1.6 vti

Re: Derbi drd pro van René, fotos, fors geluk gehad

Ongelezen bericht door JeroenvR »

Pfoeeeh, ik heb altijd pech met de mannen in blauw :eerie:
"The ark was built by amateurs, but professionals built the Titanic"
D-Evo
Pro tuner
Vervoersmiddel: Peugeot 107

Ongelezen bericht door D-Evo »

Die boete valt nog wel een keer op de deurmat.
Vies veel geluk gehad dus. Nouja alleen maar beter. Gooi die foto's hier maar neer ben wel benieuwd :dry:
Afbeelding
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Ongelezen bericht door Boeki »

Pffoe dat zijn stressmomenten, ik ken het.
Open the Throttle and Smile
spijker95
Pro tuner

Ongelezen bericht door spijker95 »

Daar gaat je hart wel even sneller van kloppen ja, maar gelukkig ben je zonder problemen weggekomen.
http://www.youtube.com/user/spijker95" onclick="window.open(this.href);return false;
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
:haai:

Airsal 80CC BLOK TEKOOP: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=60&t=13376" onclick="window.open(this.href);return false;
rené
Pro tuner

Boeki schreef:Pffoe dat zijn stressmomenten, ik ken het.
spijker95 schreef:Daar gaat je hart wel even sneller van kloppen ja, maar gelukkig ben je zonder problemen weggekomen.
en uiteindelijk geeft het ook wel een kick :happy: wie niet snel genoeg is moet slim wezen zeg maar :happy:
williamxtreme
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi senda xtreme

Ongelezen bericht door williamxtreme »

Leuk om mn oude brommert terug te zien :happy:
Kijk toevallig ook nog is een keer op het forum, is lang geleden :emo:
heb de brommer toen in april weggedaan, en die was toen echt in topstaat, eigenlijk jammer dattie weg is,
maar als je een auto hebt wil je niet meer terug ;)
Afbeelding
Plaats reactie