Derbi gpr di meglio P6 brommer af nieuwe foto's

Show hier je tweewieler.
daniel95
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi gpr di meglio replica (2009)

Re: Daniël's Derbi Gpr kleine update

Ongelezen bericht door daniel95 »

Hahaha netjes, ik ben nou ff vakantie vieren. Heb in begin juli operatie dus kan vanaf dan niks meer. Dus nu brommer even goed maken kwa uiterlijk en motorisch en dan genieten van het weer. Ben je aan het sparen voor een setup of uiterlijk? Ga je trouwens naar de meeting in Lieren 16juni?

En btw nog een kleine update:
Velglint was er ook slecht opgedaan door vorige eigenaar, dus alles eraf gepeuterd en komt van de week nieuwe op.

Je ziet dat het er nogal golvend opzit.
Afbeelding

En zo zag het eruit zonder velglint, ook wel vet opzich.
Afbeelding

Mvg Daniël
Laatst gewijzigd door daniel95 op di 28 mei 2013, 00:25, 1 keer totaal gewijzigd.
gprrijder
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi gpr racing 2009
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

Ongelezen bericht door gprrijder »

jammergenoeg word ik pas 26juni 16 :eerie: wil wel keer touren gewoon op een neutralen plek aangezien wij bijna de enige met gpr zijn :dry: maar vanaf 26juni ga ik wel tourritten rijden ben nu bezig met me theorie en me brommer staat al op me te wachten :wub:
GARAGE OPRUIMING http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=14356" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
basserd
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc

Ongelezen bericht door basserd »

jony schreef:Je komt wel langs mij op ja. Maar wist niets eens dat er een was in Lieren. :P In Huissen (kom je langs op als je naar Lieren rijdt) is ook best vaak een meeting. Minimaal 1x per maand. Kan je wel pb sturen als er een is?
ja man gezellig, ik zit bij de organisatie van de meeting, maar eerst mn brommer afmaken, gaan we een x wedstrijdje doen :dry:
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
daniel95
Schakelrijder

gprrijder schreef:jammergenoeg word ik pas 26juni 16 :eerie: wil wel keer touren gewoon op een neutralen plek aangezien wij bijna de enige met gpr zijn :dry: maar vanaf 26juni ga ik wel tourritten rijden ben nu bezig met me theorie en me brommer staat al op me te wachten :wub:
Succes met je theorie, en misschien kunnen we naar Amersfoort meeting als die eind juni is.

Mvg Daniël
julian
Tuner
Vervoersmiddel: derbi sm x-race 2006 (verkocht)
derbi DRD racing rood 2009 (verkocht)
derbi DRD evo 2010
tomos flexer 2006 (in beun stand)

Ongelezen bericht door julian »

hij word mooier en mooier :D en sterkte met je operatie dan.
daniel95
Schakelrijder

Dankje, en operatie komt wel goed enige nadeel is dat ik 3maanden niet mag rijden en dat dus net in de zomer -.- mrja je moet er wat voor over hebben. Plannen nu zijn om rood velglint erop te doen alleen niet helemaal rond dus netzoals een ltd evo heeft. De voetsteuntjes, rem/koppelings -hevel en stuurgewichtjes rood te spuiten, van dit alles is de verf er al redelijk afgesleten dus moet zowiezo opnieuw mr rood lijkt me vetter als het goud dat het nu is. En ik wil me knipperlichten in achterlicht inbouwen, ergens voor knipperlichten inbouwen en dan spiegels eraf en zo een klein spiegeltje bij me handvat zodat ik daar geen bekeuring voor kan krijgen, zijn ze hier in de buurt namenlijk nogal streng op.

Mvg Daniël
julian
Tuner
Vervoersmiddel: derbi sm x-race 2006 (verkocht)
derbi DRD racing rood 2009 (verkocht)
derbi DRD evo 2010
tomos flexer 2006 (in beun stand)

Ongelezen bericht door julian »

das idd klote als je 3 maanden niet kan rijden en die woute hebben ook niks beters te doen :evil:
maar groote plannen,ik zie de updatjes wel verschijnen :happy:
jony
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo

Ongelezen bericht door jony »

basserd schreef:
jony schreef:Je komt wel langs mij op ja. Maar wist niets eens dat er een was in Lieren. :P In Huissen (kom je langs op als je naar Lieren rijdt) is ook best vaak een meeting. Minimaal 1x per maand. Kan je wel pb sturen als er een is?
ja man gezellig, ik zit bij de organisatie van de meeting, maar eerst mn brommer afmaken, gaan we een x wedstrijdje doen :dry:
Als ik jou topic zo lees zijn onze set-ups niet echt met elkaar te vergelijken. :P Maar misschien zie ik je daar wel.
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
basserd
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc

Ongelezen bericht door basserd »

jony schreef:
basserd schreef:
haha mn kameraad rij op mn andere brommer gewoon ori 50cc en pro race pijp dus kan allemaal ;)

Als ik jou topic zo lees zijn onze set-ups niet echt met elkaar te vergelijken. :P Maar misschien zie ik je daar wel.
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
daniel95
Schakelrijder

Net een lap tekst getypt, klik ik op bevestig moet ik inloggen hup tekst weg :eerie: .

Nu nog een keer:

Vandaag ben ik begonnen met het schuren van de stuurgewichtjes, deze waren zwart en op sommige plekken zat roest. Zo zagen ze er aan het eind uit.
Afbeelding

Mijn vader ging even tanken met de motor en ik had nog spuitbussen van de gamme nodig, dus achterop de motor en stukje snelweg gepakt en vervolgens langs de gamma gegaan. Dit is zijn motor.
Afbeelding

Bij de gamma heb ik 2spuitbussen van motip gehaald, 1primer en 1lak.
Afbeelding

Thuis aangekomen, nog geen 15min later kwam de postbode met mijn pakketje :D .
Afbeelding
Een nieuwe koppelingshevel aangezien de oude flink beschadigd is, nieuwe velglint(rood), witte bandenmarker en sproeier 106, 108 en 110.

Daarna sproeier 110 in de brommer gedouwd en wou een testrit maken. Ik 10x de straat op en neer gerend, starten ho maar :eerie: . Bleek dat benzine op was, fiets van me zus en een jerrycan gepakt en naar het tankstation gefietst. Eenmaal terug benzine erin gedaan, ik weer 10x de straat op en neer en starten weer niet :eerie: . Toen de carb even nagelopen, bleek ik met me stomme kop vergeten om de benzine slang terug aan te sluiten :palm: . Die dus weer aangesloten en het liep, nu rijd ie met sproeier 110 en luchtschroef 1,5slag redelijk als ik luchtschroef 1 slag doe dan rijd ie beter met het gas aantikken en volgas. Dus nou zou er dus groter in moeten toch? Of moet ik de gasnaald veranderen?

Mvg Daniël
gprrijder
Pro tuner
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

ik zou sowieso gasnaald veranderen mijne is er wel iets agressiever van geworden voor ori 50cc gaat mijne best wel snel naar de 100 :wub:
GARAGE OPRUIMING http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=14356" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
daniel95
Schakelrijder

Hoe verander je de gasnaald? En is naald naar onder meer of minder benzine? En welke stad heb jij um dan staan helemaal onder of boven?

Mvg Daniël
gprrijder
Pro tuner
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

ehm pfff ik weet niet meer of ik hem omlaag of omhoog heb gedaan :palm:
maare je haald zegmaar de kop van de carb eraf en dan zit er een veer in een kokertje met daarin weer een naald (de gasnaald) in de gasnaald zitten gleufjes en dan kun je dus dat soort van ringeteje dat op een van de gleufjes zit veranderen van plek moet je ff navragen of dat omhoog of omlaag was ik weet even niet meer en dan voel je duidelijk verschil sindsdien rijd mijn brommer wel stuk beter :dry:
Afbeelding
daniel95
Schakelrijder

Oke bedankt dit ga ik morgen doen, moeten er nog kabels afgehaalt of afgesloten worden voor ik dat doe. Niet dat alle benzine er ineens uit stroomt :P

Mvg Daniël
gprrijder
Pro tuner
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

ehm ik kon ze er aftrekken en dan loopt er een heel klein beetje uit wat er nog in de leiding zit maar stopt gewoon ik weet niet of het in jou geval zelfde is aangezien mijne nieuwer is ik weet niet of er in die tijd iets is veranderd volgensmij is motorisch helemaal zelfde :wub:
succes ermee en pas op met die veer dat die niet wegschiet en doe ook voorzichtig met gasnaald zelf dat kleine plaatje is moeilijk te vinden als je hem kwijt ben :eerie:
Afbeelding
daniel95
Schakelrijder

Oke, bedankt voor de tips. Morgen ochtend meteen aan de slag. En onze brommers zijn zelfde bouwjaar he, beide 2009 :P

Mvg Daniël
gprrijder
Pro tuner
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

Re: Daniël's Derbi Gpr update p2

owh owke ik wist niet dat 2009 ook met silver frame was mijne is zwart foutje :emo:
en is het gelukt?
Afbeelding
daniel95
Schakelrijder

Kan gebeuren :p maar nee heb vandaag niks kunnen doen, de hele dag bezig geweest met de aerox van die vriend van me, daar ga ik vrijdag weer naartoe. Morgen heb ik ook weinig tijd als zal ik proberen om dan de gasnaald te doen. Maar zaterdag werk ik tot 2 en daarna ga ik de afstelling doen.

Mvg Daniël
gprrijder
Pro tuner
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

kun je dan ff foto maken van die bandenmarker hoe het eruit ziet ik wil denk ik ook op mijn sporty´s (A)
Afbeelding
daniel95
Schakelrijder

Ja is goed zal ik doen, heb btw me gasnaald vandaag gedaan bleek dat ie op het bovenste clipje zat dus gasnaald op het laagst. Heb um dus op het 3e gleufje gezet aangezien dit standaard is, en doet ut al een stuk beter.

Mvg Daniël

Edit: nou het bleek dat de bandenmarker al open was geweest(plastic om stift heen was kapot) en dat ie uitgedroogd is dus ik mail straks aangezien ik de marker nieuw gekocht heb.
Plaats reactie