Net een lap tekst getypt, klik ik op bevestig moet ik inloggen hup tekst weg

.
Nu nog een keer:
Vandaag ben ik begonnen met het schuren van de stuurgewichtjes, deze waren zwart en op sommige plekken zat roest. Zo zagen ze er aan het eind uit.
Mijn vader ging even tanken met de motor en ik had nog spuitbussen van de gamme nodig, dus achterop de motor en stukje snelweg gepakt en vervolgens langs de gamma gegaan. Dit is zijn motor.
Bij de gamma heb ik 2spuitbussen van motip gehaald, 1primer en 1lak.
Thuis aangekomen, nog geen 15min later kwam de postbode met mijn pakketje

.

Een nieuwe koppelingshevel aangezien de oude flink beschadigd is, nieuwe velglint(rood), witte bandenmarker en sproeier 106, 108 en 110.
Daarna sproeier 110 in de brommer gedouwd en wou een testrit maken. Ik 10x de straat op en neer gerend, starten ho maar

. Bleek dat benzine op was, fiets van me zus en een jerrycan gepakt en naar het tankstation gefietst. Eenmaal terug benzine erin gedaan, ik weer 10x de straat op en neer en starten weer niet

. Toen de carb even nagelopen, bleek ik met me stomme kop vergeten om de benzine slang terug aan te sluiten

. Die dus weer aangesloten en het liep, nu rijd ie met sproeier 110 en luchtschroef 1,5slag redelijk als ik luchtschroef 1 slag doe dan rijd ie beter met het gas aantikken en volgas. Dus nou zou er dus groter in moeten toch? Of moet ik de gasnaald veranderen?
Mvg Daniël