ow oke 110 zozomichelderbi schreef:kerol hij liep 110bassie188 schreef:denk indd ook niet dat je 100 haalt met die setup...
maar mooie x-race.
(heb ook een x racemet conti 110 hehe)

ow oke 110 zozomichelderbi schreef:kerol hij liep 110bassie188 schreef:denk indd ook niet dat je 100 haalt met die setup...
maar mooie x-race.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
110 met conti met voor de rest std? knap hoorbassie188 schreef:denk indd ook niet dat je 100 haalt met die setup...
maar mooie x-race.
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Op wat?michelderbi schreef:zou een scr corse hm er een beetje op lopen??
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Bassekuh schreef:Op wat?michelderbi schreef:zou een scr corse hm er een beetje op lopen??
michelderbi schreef:michelderbi schreef:
lezen![]()
nieuwe setup trouwens:
polini 80 evo3
nog steeds tecnigas e-nox is trouwens te kooop zit hgs crossdemper op nu voor 80 exc. is die van jou stuur maar pb naar mij voor interesse!
std krukas
21mm phbg carb.
komt nog rito krukas in
groetenn
Loopt denk ik wel, maar koop dan beter voca racingmichelderbi schreef:
lezen![]()
nieuwe setup trouwens:
polini 80 evo3
nog steeds tecnigas e-nox is trouwens te kooop zit hgs crossdemper op nu voor 80 exc. is die van jou stuur maar pb naar mij voor interesse!
std krukas
21mm phbg carb.
komt nog rito krukas in
groetenn