Ja ik wil mss nog andere achterschijf want vindt deze niet zo mooi..D-Evo schreef:Je wielen zijn netjes geworden!
En klein aandachtst puntje: zouden 2 identice schrijven hem niet nog strakker staan, dan hij nu al is?!
Maar kijk nog wel
Ja ik wil mss nog andere achterschijf want vindt deze niet zo mooi..D-Evo schreef:Je wielen zijn netjes geworden!
En klein aandachtst puntje: zouden 2 identice schrijven hem niet nog strakker staan, dan hij nu al is?!
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
Je kunt er een langere veer inzetten of een ophoogblokje aanschaffen deze zijn meestal tussen de €20 en €30EVO schreef:Oke, dankje voor de info!
Ik kan van iemand alle zooi overnemen, met achterwiel, prolink en veer
Alleen dat achterwiel is niet gespoten en dan moet ik dat hele wiel enzo weer uit elkaar halen om te spuiten.
Daar zit ik niet zo op te wachten..
Dus ik hou het lekker bij een xtreme brug.
Maar ik wil m wel iets verhogen, wat is de beste optie daarvoor?
Maar als ik dus pro link koop met veer en alles erbij, dan kan ik m wel gewoon zonder aanpassingen in m'n frame hangen?Bart schreef:je moet geen ander achterwiel hé, gewoon andere lagertjes in je achterwiel duwen
in welke zin een bevestiging lassen?kcracy schreef:Als je het originele pro-link systeem wilt gebruiken moet je een extra steun aan je frame lassen voor de bevestiging van je pro-link dat gaat niet anders lukken![]()
Je kunt andere lagers in je wielen zetten andere assen en dan past dat in je pro achterbrug een drd achteremsysteem en voila het is gepiept![]()
Dat cilindervormige ding wat met een slang aan de veer zit is een reservoir die kun je met een klem wel aan het frame maken.EVO schreef:in welke zin een bevestiging lassen?kcracy schreef:Als je het originele pro-link systeem wilt gebruiken moet je een extra steun aan je frame lassen voor de bevestiging van je pro-link dat gaat niet anders lukken![]()
Je kunt andere lagers in je wielen zetten andere assen en dan past dat in je pro achterbrug een drd achteremsysteem en voila het is gepiept![]()
bedoel je voor dat soort van cilindervormige ding dat bij een pro link systeem hoort?