Ik woon ook in belgie ik ga in diest naar school en woon in bekkevoort linkhout is maar een kwartiertje rijden

Dat is dicht bijmtbcedric schreef:hey steff
Ik woon ook in belgie ik ga in diest naar school en woon in bekkevoort linkhout is maar een kwartiertje rijden
Misschien doe ik dat volgend jaar wel eens tijdens de zomer we zien welyordii schreef:er zou echt een meeting in belgie moeten komen voor derbi's
want wil sommige van jullie eens in het echt zien
maar voor te touren gewoon woon je een beetje ver denk ik
ja ik heb mijn rijbewijs eigenlijk pas in mei maarja rijd nu al een beetje rond heb dezelfde derbi als ustef schreef:Dat is dicht bijmtbcedric schreef:hey steff
Ik woon ook in belgie ik ga in diest naar school en woon in bekkevoort linkhout is maar een kwartiertje rijdenMoeten we een keertje samen gaan touren
, nog een 42 dagjes wachten, en dan heb ik mijn rijbewijs
Haha, mijn ouders zijn daar vrij streng op ;lmtbcedric schreef:ja ik heb mijn rijbewijs eigenlijk pas in mei maarja rijd nu al een beetje rond heb dezelfde derbi als ustef schreef:Dat is dicht bijmtbcedric schreef:hey steff
Ik woon ook in belgie ik ga in diest naar school en woon in bekkevoort linkhout is maar een kwartiertje rijdenMoeten we een keertje samen gaan touren
, nog een 42 dagjes wachten, en dan heb ik mijn rijbewijs
maar ondertussen al wel wat aan veranderd
Thanksjony schreef:Gefeliciteerd!
Ik heb een boekje gehad waar alles in staat wat je moet kunnen en alle gegevens erover hoeveel meter bv, heb dit thuis nagebouwt, en ik doe alles beter :dyordii schreef:nu nog de praktijk maar valt wel mee in belgie, als je dit doet met een brommer die goed remt en optrekt is het een fluitje van een cent
Thanks, en ja ik denk het ook, vind het alleen spijtig dat het zoveel kost ... 170 euro voor een spatbord ... mss 2e hands kopen en opnieuw spuiten, ik denk, dat een drd spatbord met de lak die ik op mijn spatbord heb echt nice is.royvi schreef:Toffe handkapjes.
Alleen een DRD voorspatbord zou hem veel beter staan.
Ja idd, ik snap eig niet waarom die prijs van die blauwe veranderd, eerst was die 120 nu 170, en waarom die rode goedkoper blijft 0.0royvi schreef:Shit he, die blauwe zijn echt duur.![]()
Ja gewoon wachten tot je een tweedehands vind en die eventueel over (laten) spuiten.
Staat erg mooi zo'n spatbord, ik had er vroeger ook een op mijn rode Xtreme.