Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
Thanks schat.spijker95 schreef:Speciaal voor jou het hok even naar buiten gehaald![]()
Van de week schiet ik wel een filmpje.D-Evo schreef:Ik ben zo benieuwd wat voor geluid hier nou uitkomt...
Dan moet er weer een nieuwe tailpipe komen en nieuwe ophangspunten geboord wordenroyvi schreef:Thanks schat.spijker95 schreef:Speciaal voor jou het hok even naar buiten gehaald![]()
![]()
Maar toch vind ik het een beetje tegenvallen, de dempers zijn te groot, ze hadden meer achter de kappen gemoeten.
Velgen en achterbrug zal ik nog wel polijsten, dan ziet het er wel beter uit.debeste95 schreef:Partijtje dik zeg, pfoeee. Rete mooie dempers zo, alleen jammer dat ze qua kleur niet zo bij dat mooie zwarte frame en die kappen passen.
Dat weet ik.Boeki schreef:Hee Roy, weet je wel dat deze dempers bij die kerel uit jou crosszaak vandaan komen, waar jij me dat nummer van gegeven hebt.Zonder dat nummer had Marijn nooit deze dempers gehad.
Juist.JoostDerbiDRD schreef:welke uitlaat is dat? dempers weet ik, Scr racing line ofzo
Joram schreef:Hij houd daarvan.
spijker95 schreef:Heerlijk strak