Maar fa je ook alles door nieuwe spullen vervangen, of hou je het geld mooi in je zak?
Of andere wildse plannen ?

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Achterkap en handkap ga ik vervangen, en misschien uitlaat proberen te poetsen, maar ik moet nu niet vanuit gaan dat ik wel alles uitgekeerd krijg, want zodra ik erop ga hopen en het gebeurt niet dan baal ik als een stekker. Maar zodra ik geen geld krijg dan kan ik helaas ook die achterkap en handkap ook niet vervangen, kost momenteel veeeeelste veelJavenDrD schreef:Klopt...
Maar fa je ook alles door nieuwe spullen vervangen, of hou je het geld mooi in je zak?
Of andere wildse plannen ?![]()
zegt de gene die zijn eigen drd niet terughaald terwijl die weet waar die staatJavenDrD schreef:Dan zou ik echt "Ik mag niet schelden van mijn moeder" boos worden.. Dat moet iemand al helemaal niet doen. Dan had ik hem echt flinke tikken gegeven. Maar dat dan een keer zodra alles mooi vergoed is
Gewoon een keer snachts bivak op en een steen door zn ruit..
BTW, voor zon ouwe ben ik niet bang.. maar kampers wel..JavenDrD schreef:ik heb goed gebeurd.. daarom.
Ik zeg ook: zodra alles mooi vergoed is
nou een hoop kampers hier niet hoorJasperrr91 schreef:Kampers komen leip over, zodra puntje bij paaltje komt valt het allemaal wel mee.
Jah een mooie rechter handkap en stuurraisers of niet?? ;$$D-Evo schreef:Ik heb misschien nog wat moois voor je te koop.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Nope, zegt het woord dubbele dempers jou ietsderbievolimited schreef:Jah een mooie rechter handkap en stuurraisers of niet?? ;$$D-Evo schreef:Ik heb misschien nog wat moois voor je te koop.
Heb ik jah niks aan als ik alleen onderlangs uitlaatjes heb xD en kost waarschijnlijk ook heel veel of niet?? :pD-Evo schreef:Nope, zegt het woord dubbele dempers jou ietsderbievolimited schreef:Jah een mooie rechter handkap en stuurraisers of niet?? ;$$D-Evo schreef:Ik heb misschien nog wat moois voor je te koop.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!