JvS schreef:Koop mijn brommer maar als je zo'n brommer wilt
nee keb nog maar 4 maand mijn brommer en keb nu ff ni veel geld :p dusja

JvS schreef:Koop mijn brommer maar als je zo'n brommer wilt
Dat moet juist wel. Alleen kost het brommer rijbewijs geen 500 euro meer, die prijs is nu weer gedaald.Daan schreef:Ik bedoel dus dat je niet apart een brommer rijbewijs hoeft te halen. Zo blijft de brommer markt nog een beetje overeind.Dennis H schreef:eigenlek vind ik het geen voordeel haha
wil je savonds ff chillen met je vrienden etc
zit je moeder naast je
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Klopt ik heb deze maand net 308 euro betaald voor mijn rijbewijs. 6 uur les en dan afrijdenJavenDrD schreef:Dat moet juist wel. Alleen kost het brommer rijbewijs geen 500 euro meer, die prijs is nu weer gedaald.Daan schreef:Ik bedoel dus dat je niet apart een brommer rijbewijs hoeft te halen. Zo blijft de brommer markt nog een beetje overeind.Dennis H schreef:eigenlek vind ik het geen voordeel haha
wil je savonds ff chillen met je vrienden etc
zit je moeder naast je
Maar de regel die gelde dat als je je autorbw hebt je je brommerrbw ook hebt geldt niet meer.
In jouw eigen wereldje misschien ja.TIJS schreef:Vindt ik erg weinig voor dat pracht ding van jou!
Je zou er hier makkelijk 3000,- euro voor kunnen krijgen, misschien zelfs meer.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Meisje? Niks meisje, slet noem je zoiets.blackidentity schreef:Zijn eigen wereldje/noorwegen same thing /care nederlands forum is dat meisje op jouw avatar ook uit noorwegen?