waarom zou die nie koelen? ik rij al 2 jaar zojurjen27 schreef:HUH, dat ding kan toch noooooit koelen?chrizztian93 schreef:wutdefuk![]()
die radiateur![]()

waarom zou die nie koelen? ik rij al 2 jaar zojurjen27 schreef:HUH, dat ding kan toch noooooit koelen?chrizztian93 schreef:wutdefuk![]()
die radiateur![]()
is vast een hilbilly belgRaceVoenk schreef:volgens mij verstaat geen enkele nederlander dit vlaamsSharky schreef:gewn ip stuur reactie kliknNicksju_ schreef:Ja nieuw ja xD enjz keje pb get ma kun lik nie were zendn aj een twien zo ken die een gianelli liggen heeft moet je het maar eens weten te zegn of ook orginele kappen
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Sharky schreef:heb vandaag naar school gereden met m'n originele luchtfilterkap, voluit geen probleem, half gas ook geen probleem, maar als ik gewoon gas geef als ik stil sta (in neutraal) blijft ie hangen, en als ik hem stationair laat draaien valt ie na een paar tellen uit..![]()
toch niet de juiste sproeier? zit nu 90 ipv 81 in
net zoals je klein beetje gas zou geven, beetje meer, hij klimt ook in toerenderbi-drd85 schreef:Sharky schreef:heb vandaag naar school gereden met m'n originele luchtfilterkap, voluit geen probleem, half gas ook geen probleem, maar als ik gewoon gas geef als ik stil sta (in neutraal) blijft ie hangen, en als ik hem stationair laat draaien valt ie na een paar tellen uit..![]()
toch niet de juiste sproeier? zit nu 90 ipv 81 in
hoe hij blijft hangen? gaat hij dan pruttelen? dan is je sproeier waarschijnlijk tegroot
Wat Jesse zegt, anders een grotere stationair sproeier proberen.JvS schreef:probeer is om je luchtschroef een half slagje in te draaien
ik ga kijken voor een grotere sproeier..Daan schreef:Wat Jesse zegt, anders een grotere stationair sproeier proberen.JvS schreef:probeer is om je luchtschroef een half slagje in te draaien
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
vaakSander schreef:hoevaak zijn deze foto's nou al niet voorbij gekomen?