Gewoon vacuumslang van je vacuum kraantje afhalen, en dan je benzinetoevoer van de carb, en die op je vacuumaansluiting stoppen. kabelbindertje eromheen voor de zekerheid en je kunt gewoon zonder zorgen je tank eraf halen

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
JavenDrD schreef:Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Nee dat doe ik maar niet, bij ons op school slopen ze echt alles, ze snijden ook wel eens die membraamrubbers kapot, dus strx kitten ze me dat benzinekraantje dicht, is al keer gebeurd, ze hebben ook al mijn achterband die ik net 50km had helemaal leeg laten lopen en ik lette niet op dus reed ermee door en heb echt geluk dat hij nog heel isJavenDrD schreef:Ja die is ook handig. Of gewoon een benzinekraantje erop zetten, die dingen kosten 2 á 3 euro.
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Maar ik ga hem niet vervangen, want hij kan verder niet schade veroorzaken of wel??Daan schreef:Je vacuum pompje blijft hangen. Vaak kun je als je een slangetje op het vacuumnippel zet erin blazen en dan sluit hij weer. Soms gaat dit zelfs niet meer, dan moet hem dus vervangen als je het hinderlijk vind.
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
derbistarter schreef:Ik vind dat echt wel dik