Moet ik ff kijken, volsmij heeft een vriend van mij die namelij nog liggen.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Oeh als je dat zou willen doen heel graag, als hij meerdere nog heeft liggen meld maar even hoeveel hij er dan nog heeftJavenDrD schreef:Ik kan er denk ik wel aan komen![]()
![]()
Moet ik ff kijken, volsmij heeft een vriend van mij die namelij nog liggen.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Dan hoor ik van je als je meer weet ;D helemaal superJavenDrD schreef:zal ik ff doen
Moet je even naaar de bromfietshop iemand uit men klas zij dat hij daar ook zon sticker heeft weg gehaald.derbievolimited schreef:Jah indd die, en dan zoals deze doenJavenDrD schreef:Ja, die had luco ook op zijn voorvorkprotectors volsmij.Maar ik zou niet weten waar ik die zou kunnen halen
Ik ga denk ik toch liever voor het derbi logo die ik op foto liet zienDick schreef:Staat echt heel mooi bij jou brommer,![]()
of een B van Bridegstone.. Zijn wel mooie logo's vind ik..
Op easyparts kan ik ze niet vinden, maar ik zal even bij bromfietsshop navragen. Helaas heb ik nu maandag al bestelling bij hem besteld en als hij het vandaag allemaal had had ik vandaag kunnen ophalen, krijg ik mail dat ik morgen alles kan ophalen terwijl je alleen op woensdag, vrijdag en zaterdag bestelling kan afhalen -.- Nou vandaag kon het niet, vrijdag moet ik dus werken en zaterdag ben ik er ook al nietD-Evo schreef:Klopt 1,70 kosten ze via easyparts.
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Wanneer is dat wel een keer gebeurd dan??Dylanjj schreef:Achja, als het maar wel goed gebeurd. Niet met een halve brommer gaan rijden eh!
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Nee heb ze niet kunnen vindenluco schreef:IK heb er mischien ook nog wel eentje liggen trouwens nick. Je hebt ze wel gevonden hoop ik?
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?