Omdat je lekke uitlaat meer geluid maakte dan wanneer die slang er wel op zat

Kappen van een PRO vind ik wel mooier dan deze, maar kwaliteit weet ik niet.J03P schreef:Hij koopt een HM, dan gaat hij er toch zeker geen Derbi van makenDick schreef:Derbi koplamp er op doen en ander kappenset hij is helemaal vet![]()
HM kappenset is imo veel mooier dan een Derbi kappenset.
royvi schreef:Ja jij hebt zonder gereden omdat je dacht dat het een geluiddemper was
Omdat je lekke uitlaat meer geluid maakte dan wanneer die slang er wel op zat
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Valt toch best mee? Ik ben ook best groot maar ik had er geen problemen mee. Wel met scootertjes, daarom heb ik een sm gekocht.royvi schreef:Tja, maar rood wit lijkt mij ook wel vet. Ik laat het eerst zo, de dingen die ik wel zo snel mogelijk ga doen:
- (nieuwe) Teller sensor
- Achterkant ietsje ophogen dmv een nieuw (korter) stukje prolink kopen of het nieuwe stukje inkorten. (als het niet te duur is). Het kan bij deze brommer, het wordt dan niet zo'n foute opgehoogde derbi-hokOmdat ik vrij lang ben is een iets hogere brommer wel fijn. Volgens mij zijn er gewoon kortere pro-link delen te koop (nieuw type), dus dat komt wel goed.
NOx jadrd_jeroen schreef:had ik vroeger ook op mijn 4takt
was om de co2 uitstoot te minderen
ik maakt dat darmpje gewoon los en maakte een vettr geluid xd
Ik heb aan mijn derbi nooit aan de kabelboom hoeven klotendrd pro schreef:als die importeur niet zo moeilijk was had ik nu op z`n derapage competition rond gereden hoor![]()
mijn vader wilde liever dat ik een wat duurdere brommer kocht waar minder aan kapot ging, en z`n hm is toch wel een heel stuk degelijker als een derbi waar je constand met de kabelboom zit te kloten.
de helft heeft me pa betaald andere helft ik, maar het is niet zo dat ik het zomaar kreeg ofzo hoor. ik heb veel dingen er voor moeten doenroyvi schreef:Ik heb aan mijn derbi nooit aan de kabelboom hoeven klotendrd pro schreef:als die importeur niet zo moeilijk was had ik nu op z`n derapage competition rond gereden hoor![]()
mijn vader wilde liever dat ik een wat duurdere brommer kocht waar minder aan kapot ging, en z`n hm is toch wel een heel stuk degelijker als een derbi waar je constand met de kabelboom zit te kloten.![]()
Maar duur hoeft niet altijd beter te zijn, zo hoeft een Derapage competition niet beter te zijn dan een Derapage. Een competition is meer gericht op het wedstrijd gebruik.
En betaalt jouw pappa het dan?![]()
Maar dan toch even een drd schijfje lenen om hem dik te maken.Dick schreef:zijn mooie dingen bijvoorbeeld deze http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... 164&ty=123" onclick="window.open(this.href);return false;