Orgineel he. wij hebben hem nog even op het iedee gebracht om andere veren te kopenAdwin schreef:Goed nieuws!![]()
Met welke koppelings platen rij je dan?

Orgineel he. wij hebben hem nog even op het iedee gebracht om andere veren te kopenAdwin schreef:Goed nieuws!![]()
Oke, aan dit antwoord heb ik wat!JvS schreef:Denk aan hoogtoerige cilinders
royvi schreef:Sarcasme doet sommige mensen pijn, gelukkig heb ik geen gevoel.
Nee deze setup is nu eraan aan het komenAdwin schreef:Ik bedoel, Nik rijd al met:
MHR80 Replica
SCR Corse HM
21MM dell'orto met VL6 (moet nog komen)
Twin Air powerfilter
Malossi koppelingsveertjes (komt ook nog)
Oude klasgenoot van me reed met ongeveer zelfde setup wel met andere koppelingsplaten
Bullshit jonge, ik wou dat doen omdat Dylan het zei en dacht zo ineens van owh jah dat heeft D-Evo ook gedaan en vond het zelf ook fijner rijden. Dat heb jij anders mij niet op idee gebracht-Nick- schreef:Orgineel he. wij hebben hem nog even op het iedee gebracht om andere veren te kopenAdwin schreef:Goed nieuws!![]()
Tis niet kapot, zit echt minimale schade aan, nieuwe zuiger ingekomen toen, en gewoon nog rijdbaarDaan schreef:Veel geld voor iets dat kapot is
Verkoop jij je 21 met vl6 dan??MHsteven schreef:Inlaat kope?
helaas nog niet, moet hem zondag ophalen als hij dan kan tenminsteDaan schreef:Laat eens zienOf heb je nog geen foto'tjes?
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Dit is mijn paps camera, alleen dit zijn mijn slechte fotografeer kunstenD-Evo schreef:De 1e foto is stoer met dat licht, volgende keer het stukje muur weglaten en paps camera erbij pakken.![]()
Het kapje staat hem goed, hij kan niet rechterop?