Zoveel werk is dat nietDaantjeuuuu schreef: zwart frame ben ik helemaal met je eens, maarja dan moet die uit elkaar

Zoveel werk is dat nietDaantjeuuuu schreef: zwart frame ben ik helemaal met je eens, maarja dan moet die uit elkaar
spijker95 schreef:Heerlijk strak
nee dat valt meeJoram schreef:Zoveel werk is dat nietDaantjeuuuu schreef: zwart frame ben ik helemaal met je eens, maarja dan moet die uit elkaar
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
Gewoon geld besparen en dikke KTM kopenDaantjeuuuu schreef:nee dat valt meeJoram schreef:Zoveel werk is dat nietDaantjeuuuu schreef: zwart frame ben ik helemaal met je eens, maarja dan moet die uit elkaar
maar als ik hem uit elkaar haal dan wil ik dat weer nieuw en het 1 en het ander en blablabla
ga ik NU nog niet aan beginnen, later pas
Joram schreef:Vies?Jij hebt echt een poets fetish.
We zijn nu 2 dagen verder en je hebt hem alweer gewassenDaantjeuuuu schreef:Joram schreef:Vies?Jij hebt echt een poets fetish.
![]()
![]()
![]()
ik ga hem zo nog wassen, dan is het wel weer genoeg geweest, voor 3/4 dagen ofzo
in 2 dagen word je brommer best vies....Joram schreef:We zijn nu 2 dagen verder en je hebt hem alweer gewassenDaantjeuuuu schreef:Joram schreef:Vies?Jij hebt echt een poets fetish.
![]()
![]()
![]()
ik ga hem zo nog wassen, dan is het wel weer genoeg geweest, voor 3/4 dagen ofzo
en tja... dat zei mijn pa ook toen ik hem kocht, dat doe je 2 maanden daarna niet meer, volgende maand heb ik hem een jaar en doe het nogsteeds, take that! hahahajulianspaans schreef:gaat vanzelf wel over (hoop ik)
badboy1252 schreef:velglintje op de banden doen?
jony schreef:Banden zou ik niet doen, doe maar op de velgen.
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
Precies, vind ik ook.Boeki schreef:Ik vind het er niet uitzien, alsof er iets mist als je van de zijkant kijkt. Wat ook zo is, want je hebt minder kap..
basserd schreef:JAAAAA gezellig manblackidentity schreef:Daten?