Joram schreef:Hij mist de andere plasticdelen die er normaal aan zitten...

Joram schreef:Hij mist de andere plasticdelen die er normaal aan zitten...
spijker95 schreef:Heerlijk strak
ik ga ze eerst spuiten en doenJoram schreef:Gebruik dan wel de hele achterkant, nu is het een blotekontengezicht zonder die andere kappen...
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
denk je niet, dat ik daar wat op ga verzinnen, wil ze pas over 2jaar gebruiken, heb tijd zat om te denken over hoe ik dat ga pas maken en hoe ik die leegte opvulJoram schreef:Nee Daan, gewoon nee
Altijd perfectionistisch en nu van dat half half werk.
Ziet dr toch niet uit zo, enorm kaal onder je zadel.
bedankt!Xtreme06 schreef:Hey,
Ik heb net je hele topic gelezen en wat een beautyproficiat man
![]()
Op de eerste bladzijde nog had jij je klauwen blauw met een zwart accentje (cirkeltje+logo) hoe heb jij dit gedaan??Dmv tape of met de vaste hand??
Grtz
hahaha succes! wel ff ontvetten enzo, en goed laten opdrogen, anders werkt het nietXtreme06 schreef:Aah mooi gedaan,bedankt.Ik ga dit morgen ook doen namelijk![]()
En nee dit is nie naapen maar zo mooi vinden om het zelf ook te willen,respecteren dus![]()
![]()
Grtz
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
die snap ik niet helemaal? wat heef mengsmering ermee te makenrené schreef:ik vind het best een tof idee, maar ga dan in ieder geval wel mengsmering rijden
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.