alleen bewerk idd.
airsal barikit en brk zij volgens mij gewoon hetzelfde.
de cilinders kunnen heel anders presteren omdat ze tuurlijk wel een andere timing hebben.
maar mooi cilindertje

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Jasperrr91 schreef:Daan ik denk dat je geboekt gaat worden als sander een goeie uitlaat neemt![]()
Vanavond deze cilinder is even bewonderen
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Nee JasperJasperrr91 schreef:Daan ik denk dat je geboekt gaat worden als sander een goeie uitlaat neemt![]()
Vanavond deze cilinder is even bewonderen
Er kan meer mengsel de cilinder in waardoor de explosie krachtiger is.teun4 schreef:Spoelt 7spoelpoorten de cilinder beter ofzo? Waardoor het rendament benzineverbruik hoger is?
Betere verbranding, door dat de meeste uitlaatgassen weggespoelt zijn, en zo min mogelijk onverbrand mengsel onnodig weggespoelt?
Of wat heb je precies aan meer spoelpoorten?
En die coating op je zuiger zit ook op de 4slag Wiseco zuigers, dus zal hoogstwaarschijnlijk wel werken:
Haha, eigenlijk gewoon logisch, ik denk dus veel te moeilijkDaan schreef:Er kan meer mengsel de cilinder in waardoor de explosie krachtiger is.
Volgens mij wel ja...teun4 schreef:Haha, eigenlijk gewoon logisch, ik denk dus veel te moeilijkDaan schreef:Er kan meer mengsel de cilinder in waardoor de explosie krachtiger is.![]()
Heb je dan ook meer carterdruk nodig of denk ik alweer te moeilijk?
En met een 7T verbruik je dus ook meer met een 5T of niet, omdat je meer mengsel in een keer naar de verbrandingskamer kunt brengen.
Dus een MHR Team 5T is zuiniger als een MHR Team 7T?
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
kwa verbruik valt het wel mee in verschillen.teun4 schreef:Haha, eigenlijk gewoon logisch, ik denk dus veel te moeilijkDaan schreef:Er kan meer mengsel de cilinder in waardoor de explosie krachtiger is.![]()
Heb je dan ook meer carterdruk nodig of denk ik alweer te moeilijk?
En met een 7T verbruik je dus ook meer met een 5T of niet, omdat je meer mengsel in een keer naar de verbrandingskamer kunt brengen.
Dus een MHR Team 5T is zuiniger als een MHR Team 7T?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!