Hoe heb jij die remblokjes gespoten? Gepoedercoat of zelf gespoten?
ja danku. ik heb die remklauwen gewoon zelf gespoten is goed te doen hoor gewoon even zorgen dat er geen verf op je zuigertjes komenRobinwkp schreef:Mooie brommert!Kan er wel uren naar kijken
![]()
Hoe heb jij die remblokjes gespoten? Gepoedercoat of zelf gespoten?
Jean-Pierre26 schreef:Echt een mooi ding
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
owja natuurlijk komen morgen als het een beetje weertje isDennis H schreef:foto's met nieuw pijpje??
laat hem gewoon een nieuwe achterkapje betalencoreje schreef:helaas komen de fotos vandaag niet heb ze wel gemaakt dus als ik morge tijd heb
want er reed daarnet een maat van mij op mn brommer wou mn corse ff uit testen
wat denkje trekt ie een wheelie en klapt ie achterover achterkapje kapot plaatje van je subframe krom en gescheurt![]()
wat een sukkel zegdus nu ff subframe lassen en achterkapje een btje lijmen
ja zeker gaat hij ook doen!Nick22 schreef: laat hem gewoon een nieuwe achterkapje betalen
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
owke ja de scr heeft best wel redelijk koppel onderin meer als yasuni r2! maar ja die gast kan gewoon nie rijen dat is het gewoon!Dennis H schreef:zonde man
heb ook al een paar x rechtopgetaan door die uitlaat
ja zeker zonde heb het daarnet gelast en het plaatje bijgespoten helaas maar gelukkig is het uit het gezichtDennis H schreef:echt zonde hij begon net tegen einde project aan te lopen
als je het frame last moet je nog geluk hebben dat de lak nie beschadicht op je frame
Snap ik, was ook sarcastisch bedoeltcoreje schreef:haha nee daar gaat hij niet intrappen daan want hij stond er zelf bij toen ik het achterkapje eraf haalde en trouwens het is een maat van me dus ik wil hem niet naaien ofzo
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
jawel die tzr van hem wel gasreactie als van een koe die boe zegt zegmaJon schreef:tzr is geen lam ding, maar wel klote man