bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Joram schreef:Welk filter heb je? Ik had een RamAir filter, deze was relatief klein, ookal zat ie alsnog ingedrukt tegen de veer.
Scheef is geen probleem, ligt eraan hoe scheef. Goede slangklem gebruiken, flink vast draaien. Desnoods een veertje achter de carb haken en achter boutje van spruitstuk doen.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
bulldogpower schreef:Je moet het net als mij doen,wij hebben dezelfde setup.de carb moet je goed aan blijven drukken als je hem vastdraaide anders schiet hij er uit ja dat klopt, je kan je filter ook bevestigen met een flexibele buis dan kan je filter verder naar achter en kan je hem onder je zadel doen
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
bulldogpower schreef:Het mooiste zou zijn een roterende inlaat dat zou wel passen, heb nog nooit een roterende inlaat gezien op derbi misschien ideetje??
Blanken schreef:Ja want iemand die nog nieteens z'n carburateur vast kan krijgen in z'n spruitstuk maakt zomaar even roterende inlaat op z'n blok
Blanken schreef:Ja want iemand die nog nieteens z'n carburateur vast kan krijgen in z'n spruitstuk maakt zomaar even roterende inlaat op z'n blok
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
marnixkoster schreef:haha echt van de action? ik zag daar laatst ook 2tact olie staan, heb het er ook laten staan![]()
nice setup!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten