derbi drd #85

Show hier je tweewieler.
rico0174
Beginnende Derbi fan
Berichten: 24
Lid geworden op: di 13 jan 2015, 16:22
Vervoersmiddel: derbi drd racing #85 // zip sp h20 // zip 2000 4 takt 25 km
Locatie: Wateringen, Westland

derbi drd #85

Ongelezen bericht door rico0174 »

ik ben Rico ik ben 16 jaar, (na lange tijd kloten ben ik eindelijk in het derbi forum gekomen)
ik heb in december 2014 een Derbi gekocht in februari werd ik 16 jaar en ben ik mijn rijbewijs gaan halen. na 2 maanden rijden kreeg ik onder het rijden een tik in mijn motorblok :thumbdown: dus blok onder mijn brommer en openhalen ik dacht eerst krukas lagers ik wist het niet zeker dus voor de zekerheid heel me blok gereviseerd blok gespoten en weer terug onder me brommer gehangen brommer gestart hoor ik nog steeds een tik :wall: :wall: toen dacht ik aan me olie pompje maar was het ook niet. daarna heb ik mijn brommer gestart en met een dokter telescoop gehoord waar het geluid vandaan kwam het geluid kwam bij mijn waterpompje vandaan ik vond dat wel gek want die heb ik ook gereviseerd alleen josdijkman gaf geen waterpomp tandwiel mee en die was een klein beetje beschadigd door een borgveertje de is afgebroken en door mijn blok is gegaan. nu heb ik een nieuw tandwiel bestel ben benieuwd of dat het is. naja heel verhaal hier wat foto's


zo heb ik de brommer gekocht voor 500 euro het licht was kapot dus dat moest eerst gemaakt worden.
Afbeelding

bedrading nagekeken het was uiteindelijk de ontsteking die was doorgebrand
Afbeelding

Afbeelding
samen met een vriend
Afbeelding

de ''D'' gespoten
Afbeelding

Afbeelding

blok gespoten
Afbeelding
Afbeelding

zit een RAW achterlicht op en taartschep gaat er ook af.
ik ben nog niet zo bekend op dit forum maar ik doe me best ;)
brommer ziet er al beetje anders uit zal binnenkort wat meer foto's maken
(linker achterkap is kapot als iemand deze heeft graag PB)

Nieuwe waterpomp tandwiel erop ratel/tik in het blok nog steeds weet iemand het?? Zet binnenkort een filmpje erop rij er nu weg mee en niks aan de hand onder het rijden
Laatst gewijzigd door rico0174 op wo 29 jul 2015, 22:40, 2 keer totaal gewijzigd.
D25
Pro tuner
Berichten: 1024
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 22:51
Vervoersmiddel: Xtreme 2003 sold
honda mt5 80cc sold
honda mtx OT 80cc
deutz d25
Rieju RR
Locatie: onder een steen in overijssel

Re: derbi drd #85

Ongelezen bericht door D25 »

mooi project alleen de fotos zijn een beetje klein bij mij
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen? :haai:
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
Plaats reactie