Derbi xtreme (helaas totalloss + wok)

Show hier je tweewieler.
Derb01
Beginnende Derbi fan
Berichten: 49
Lid geworden op: za 29 jun 2019, 12:15
Vervoersmiddel: Schakelbrommer

Derbi xtreme (helaas totalloss + wok)

Ongelezen bericht door Derb01 »

Ooit gekocht als project, geheel gereviseerd, alles gedemonteerd, laten zandstralen en poedercoaten ect ect ect

Op de foto was hij nog niet helemaal af
Afbeelding
Helaas plezier van mogen hebben tot die gapende whatsappende fietser zijn fiets frontaal op mn brommert klapte :(
Derb01
Beginnende Derbi fan
Berichten: 49
Lid geworden op: za 29 jun 2019, 12:15
Vervoersmiddel: Schakelbrommer

Re: Derbi xtreme (helaas totalloss + wok)

Ongelezen bericht door Derb01 »

bart_rs2
Beginnende tuner
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 03 mei 2019, 11:01
Vervoersmiddel: 2010 Rieju RS2 Pro VERKOCHT
2005 Derbi Senda SM

Re: Derbi xtreme (helaas totalloss + wok)

Ongelezen bericht door bart_rs2 »

Kut man, maar hoe zo zit er een wok op? Heeft de politie er maar gewoon een wok opgezet omdat ze er vanuit gingen dat hij totalloss was? Doen ze wel vaker had ik gehoord.
Derb01
Beginnende Derbi fan
Berichten: 49
Lid geworden op: za 29 jun 2019, 12:15
Vervoersmiddel: Schakelbrommer

Re: Derbi xtreme (helaas totalloss + wok)

Ongelezen bericht door Derb01 »

bart_rs2 schreef:Kut man, maar hoe zo zit er een wok op? Heeft de politie er maar gewoon een wok opgezet omdat ze er vanuit gingen dat hij totalloss was? Doen ze wel vaker had ik gehoord.
Nee had hem gekocht met wok erop, vgm is die jonge keer met flinke snelheid op de roller gemoeten
Maar iig heb destijds een frame zonder wok gekocht en gewoon gewisseld, helaas is het blok dat onder dat frame thuis hoorde een keer ergens aangehouden waarna ik dus automatisch een brief van de rdw heb gekregen met de mededeling dat er een onbekend blokje onder mijn frame ligt en of ik hem wil laten herkeuren (ehhh nee!) Wok heb ik gekregen na het ongeluk en okdat de reparatie kosten dusdanig hoog waren...
Brommerke van de foto gaat de schrotbak in, onderdelen bekijk ik even wat ik houden wil derest komt te koop
Plaats reactie