Inmiddels ben ik 17 en een half jaar oud.
Een maand voordat ik 16 werd moest en zou ik een derbi kopen, Dit is zoals ik hem gekocht heb:

Ik ben erg zuinig met de derbi omgegaan omdat ik er aardig wat voor gedaan heb.
Ik heb een tijdje met standaard uitlaat gereden, zo rond de 70 km/h. Dit ging natuurlijk een beetje vervelen omdat de standaard uitlaat maar weinig power heeft.
Toen heb ik 2 maanden nadat ik mijn derbi gekocht had een Giannelli Conti besteld bij JosDijkman.

Filmpje geluid, klinkt erg lekker!
http://www.youtube.com/watch?v=_O9ZczfNrtA
Met deze uitlaat heb ik een kleine 7 maanden kunnen rijden.
Net in de examenweek ben ik gepakt met 85 op de dijk. Je raad het al, rijbewijs ingevorderd

Ik was mijn rijbewijs 2 maanden kwijt en de rechter heeft me een boete van 210,- gegeven. Hier was ik tevreden over, omdat ik hoorde dat het tussen de 3 en de 400 zou liggen van een politie man. Met de Giannelli heb ik de 105 gered met 14-52
Hierdoor heb ik een tijdje met standaard uitlaat gereden, en gezworen dat ik standaard zou blijven rijden. Dit is natuurlijk niet gelukt, want ik heb de Giannelli voor een hele nette prijs verkocht en een goedkope R2 op de kop kunnen tikken.
Mooi meegenomen dacht ik zo

Vrijwel na 2 weken had ik hem weer verkocht met winst. Het was een hele fijne uitlaat met leuke power, maar wou tog iets meer. Toen heb ik een SPR3 gekocht, hier ben ik echt zeer tevreden over! Uitlaat trekt super hard met erg lange powerband. Maakt wel veel toeren maar is erg mooie uitlaat. De topsnelheid met deze uitlaat met 12-52 was zo'n 98 km per uur!

Helaas ben ik een maand geleden weer gepakt met 80. Ik had geluk dat de meting te kort was dus vrijwel gelijk weer verder mocht rijden. ze zeiden dat ik de volgende dag er nog wel iets van zou horen maar nooit meer wat van gehoord

Toen toch maar weer verder gegaan met de derbi, en een MHR TEAM 50 aangeschaft, met R2. Dit liep aardig maar nog niet precies zoals ik wou dat hij liep. De uitlaat was te laagtoerig

Toen ben ik op zoek gegaan naar een andere pijp die meer toeren maakt. Ik ben toen terecht gekomen bij een SCR CORSE HM die verchromed was. zag er leuk en aardig uit dus tog maar aangeschaft voor de hoofd prijs

Het was een super mooie uitlaat tot dat ik de derbi van Javen onderweg tegen kwam, waar iemand anders zonder helm opzat. Dit was niet de bedoeling en ben hem dus met een rotgang achterna gegaan. Helaas heb ik toen een drempeltje meegepakt dus is er een klein deukje ingekomen

Op een gegeven moment begon het tog een beetje te kriebelen. Ik raakte het toeren beuken een beetje zat en ging op zoek naar een leuke 80. Ben terecht gekomen bij een MHR Replica die ik voor een leuk prijsje mee kon pakken. Heb hier een tijdje mee gereden met Twin air filter en 17,5 mm. Toen ben ik verder gaan zoeken voor een wat leukere setup met iets meer power. Heb toen maar een MHR 80 zuiger gekocht en in mijn MHR Replica gedaan. De cilinders zijn identiek dus dat is mooi meegenomen.
Heb het toen ook maar gelijk goed gedaan, en een 21 mm dellortho erop gegooit en een malossi vl6 membraam. Had ook een mooie SUPERMOTO gevonden, dus het plaatje was compleet!
Setup:
MHR 80
21 MM Dellortho + Twin Air
Malossi VL6
Malossi koppelings veertjes
MHR Supermoto