Zal mezelf eerst even voorstellen. Ik heet Tijs, ben 15 jaar (wordt in april 16) en woon in Noorwegen. Noorwegen? Lang verhaal kort temaken zijn wij vijf jaar geleden naar Noorwegen verhuisd. Heb het erg naar m'n zin hier, rustig en ook heerlijk zonder al die buitenlanders (No offence) Begon wel met sleutelen vorrig jaar, toen heb ik een Yamaha TZR gekocht, beetje opgelapt en weer verkocht.
TZR:

Toen besloten dat ik een SM/R wou. Meteen naar gaan zoeken, en jawel. Vondt een Derbi DRD Racing uit 2005 voor ongeveer 400 euro. diverse kleine foutjes.
Toen wij hem ophaalden:

- Achtervelg heeft 2 grote deuken.
- Voorvelg was slecht, spoot alle lak er vanaf.
Mijn plannen zijn als volgde:
De Derbi DRD Racing van Jasper beetje namaken, dat ding is gewoon zo uber vet. Hoop dat je het niet al te erg vindt!

De motor:
MHR Replica 80cc
21mm Dellorto
Malossi Veren
Malossi VL6
Hebo Racing krukas
C3 lagers
TP coil
MHR Replica uitlaat
TwinAir filter
Uiterlijk:
YZ-125 crossplaat
Protaper Countor
Orgineele kappen
Zwarte velgen
Acerbis Supermoto Scherm blauw
--------------------------------------------
Heb bij http://www.bromfietsshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; wat kappen bestelt. Die orgineele die ik had waren aardig slecht..

Kerstpapier! Zodat ik niets extra's hoef tebetalen om de delen het land in tekrijgen.

De kappen!

Motoronderdelen:

Protaper!

Heb wat gekloot met de motor.. Ligt nog in delen.. Maarja krijg het wel voor elkaar! Ga toch niet rijden nu, er ligt nog een aardig pak met sneeuw! Rondt Maart-April begint de sneeuw weg tegaan, dus dan wordt het toeren maken!
Zo staat ie er nu bij:

Verder komen er wel meer foto's en diverse. Gaat niet super snel, alle onderdelen hier zijn ERG duur. Als jullie spelfouten enzo zien trek je er niks van aan, na 5 jaar zonder nederlandse les wordt het zo..

- Tijs!