ik heb ongeveer een maandje terug een derbi gekocht voor 400 euro,
later bleek dit een miskoop, want de verlichting was stuk, radiatuer krom en lek, deuk in het frame. en achterbrug zat muurvast, dus die heb ik eruit geslepen, en is dus kapot.
de setup was
50cc orgineel
14mm dellorto
hpi onsteking
technigas enox
en is nu:
70cc dr
14mm dellorto
hpi onsteking
technigas enox
uitgeboorde luchtfilterbox voor mooi geluid
zodoende heb ik besloten en hem low budget op te knappen met spullen die ik heb.
zo kocht ik hem:

na het frame zwart geverft te hebben en de kappen ook weer wat inelkaar, maar nu met hpi,kilswitch, ktm kapjes, fietslicht als spotje

honda cr 125 rad

blokje

voorkant,vind het echt super vet

nieuw deestone achterbandje

BIG UPDATE:
ik heb de voorvork, achterbrug, en wielen van mijn honda cr 125 in mijn derbi gezet,
dit omdat ik sm gewoon KUT vind, kon amper ermee de bocht door, ik kreeg hem gewoon niet goed de bocht in, nu heb ik de binnenring van de balhoofdlagers van de derbi uitgedremeld, toen paste de cr voorvork er met wiel in en zit geen speling op, voelt ook veel steviger aan,daarna heb ik bussen gedraaid voor in de achterbrug, en toen zat de achterbrug er ook al in, incl het wiel, vervolgens blind tandwiel uitgedraaid en aangepast, en toen zat dus de complete achterkant met wiel er in, en de ketting stond in 1 lijn, toen moest de achterrem nog dit was trommel, dus heb ik een kabel aangepast en het pedaaltje, en toen was de rem klaar zit nu nog de orginele achterveer in, maar binnenkort komt het prolink zooitje met veer er ook in.
voorvork en achterbrug erin

word goed gebruikt zoals jullie zien

voorkant, ja dat kapje gaat erbinnen kort wel af

achterkant lekker bruut, is inmiddels al omhoog

ik zal jullie zeggen hij rijd zeer chill, kan nu veel harder de bocht door, en ben nu meer 1 met de brommer

busjes gedraaid