Komop, kun je niks zelf regelen

Rood en wit van je cdi
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
cancer, ik zei het net ook al, maar ik zeg ook nergens dat ze alleen moeten gaan, wat ik wel zei is dat al zouden het 2 of meer meisjes zijn ze echt niet aangevallen gaan worden. Tenzij je echt in een kut buurt woont of er doorheen moet, maar dat weet je op voorhand en houd je er rekening mee.Alainv-s schreef:dan krijg je zoeits. En ik kan niet goed liegen tegen mij ouders. En mijn ouders vinden 't fijn dat ik hun niet bedrieg. Ik mag ook alles, drinken enzo en van blowen zullen ze niet verbaasd kijken ofao, alleen met uitgaan is mijn moeder streng ivm overbezorgt :.emo:
Toen ik tegen mijn vader zei dat ik er misschien in de zomer een andere cilinder op wou zetten vroeg die allee hoe ik dit ging betalen.
Bedenk je nu eens dat er een knap hollands meisje van 15-16 langs 6-7 marrokanen fietst.
In elkaar slaan en misschien aanranden is heel wat anders. Ik denk niet dat ze snel een jongetje aanranden.
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
maakt niet uit of het marokkaan, turk, anti, neger, of albanees is, gewoon zorgen dat als je gaat knokken, gewoon zo hard mogelijk slaat en niet stopt voor je of KO gaat of ze er vandoor gaan. Verkoop je huid duur, de volgende keer denken ze wel na voor ze ruzie met je zoeken.Alainv-s schreef:ahaa klopt. Altijd dat van: ik haal mij neef, hij is bokser dit dat alles.
Komop, kun je niks zelf regelen.
Rood en wit van je cdi
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
ja, maar dat weet je op voorhand, dus tref maatregelen.Alainv-s schreef:precies. En zoiets gebeurt hier redelijk vaak. Vooral onder een viaduct op een streekweg. Je bent ook echt een fucking josti als je daar 's nachts alleen fietst, er is geen fucking lamp te bekennen.
Als ik naar de stad wil is dat toch 5-6km fietsen volgens mij. Doe je 's nachts ook niet zomaar effe -.-
kankerhard fietsen.JvS schreef:Gouda! Hier heb je zat buurten...Royal Club schreef:cancer, ik zei het net ook al, maar ik zeg ook nergens dat ze alleen moeten gaan, wat ik wel zei is dat al zouden het 2 of meer meisjes zijn ze echt niet aangevallen gaan worden. Tenzij je echt in een kut buurt woont of er doorheen moet, maar dat weet je op voorhand en houd je er rekening mee.Alainv-s schreef:dan krijg je zoeits. En ik kan niet goed liegen tegen mij ouders. En mijn ouders vinden 't fijn dat ik hun niet bedrieg. Ik mag ook alles, drinken enzo en van blowen zullen ze niet verbaasd kijken ofao, alleen met uitgaan is mijn moeder streng ivm overbezorgt :.emo:
Toen ik tegen mijn vader zei dat ik er misschien in de zomer een andere cilinder op wou zetten vroeg die allee hoe ik dit ging betalen.
Bedenk je nu eens dat er een knap hollands meisje van 15-16 langs 6-7 marrokanen fietst.
In elkaar slaan en misschien aanranden is heel wat anders. Ik denk niet dat ze snel een jongetje aanranden.
Meisjes van die leeftijd moeten niet doen alsof ze weerloos zijn en alles maar op andere afschuiven, er is altijd een stuk eigen verantwoordelijkheid.
Ik fietste pas naar huis en hier paar honderd meter verderop staat een bushokje en daar fietste ik dus langs in mn eentje.
Stonden ook marokanen of turken in, en 1tje kwam op me aflopen en liep toch weer terug, dan denk je ook wel even van, hoe red ik me hier uit?
mooi toch, controverse is niet erg. Anders zou het hier ook maar saai zijn als iedereen het met elkaar eens is.Alainv-s schreef:we zijn wel van de discussies he deze avond? Deze is gelukkkf ban/warn proof!
Boekie zegt:
Boekie zegt:
ik zou doen alsof ie facking langzaam gaat, dalijk komen ze 'm nog jatten.JvS schreef:Als ik op me brommer langs zo'n groep rijd, schakel ik altijd terug en trek ik hm ff door.
Dan denken ze dat ik stoer ben
Boekie zegt:
Boekie zegt:
nee. althans, niet van recent. ding ligt al paar maanden in onderdelen verspreid door mn garage.Alainv-s schreef:heb je een foto van je xr600 keiji?
Alleen naar huis fietsen: blikopnieuws.nl/bericht/139223/Meisje_in_Eindhoven_gedumpt_na_ontvoering_en_verkrachting.html
gezellig he.
Boekie zegt:
spammen.JvS schreef:Naah, ik weet de momenten wel. Ik zorg gewoon dat ik al weg ben voordat ze kunnen zien waar ik heen gaRoyal Club schreef:ik zou doen alsof ie facking langzaam gaat, dalijk komen ze 'm nog jatten.JvS schreef:Als ik op me brommer langs zo'n groep rijd, schakel ik altijd terug en trek ik hm ff door.
Dan denken ze dat ik stoer ben.
Ik gaat ook maar is pitten. Goede nachtrust toegewenst.
Ik snap eigenlijk niet wat ik nu nog op derbi forum doe hahahaha