Maar serieus je moet je rug meepakken!
Ik weet trouwens nog wel wat redelijk zware oefeningen voor je waar je sixpack zo van terug komt.

Ik heb hier 2kantjes vol a4 liggen van oefeningen.

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ik heb verschillende oefeningen maar ik zal er twee proberen uit te leggen, ik heb er nog veel meer....Boeki schreef:Ik doe ook gewoon thuis.Maar Roy op wat voor manier moet je je rug trainen dan?
Laat het ff filmen en post het hier, wil jou wel eens zien zwemmen over de vloerbedekking.royvi schreef:Ik heb verschillende oefeningen maar ik zal er twee proberen uit te leggen, ik heb er nog veel meer....Boeki schreef:Ik doe ook gewoon thuis.Maar Roy op wat voor manier moet je je rug trainen dan?
1. Op je buik liggen met je hoofd naar beneden
2. Ellebogen lichtgebogen.
3. Bovenlichaam optillen
4. Schouders naar midden van de rug trekken
Dit dan hele tijd langzaam herhalen.
Ook kan je ditzelfde doen maar doe je bij 4. nog zwemmen met je armen. Alles moet langzaam zegmaar, dus niet vlug vlug vlug.
Je zal nu wel denken eitje, maar valt vies tegen na een stuk of 40 keer.![]()
Ik moest ook op mijn rug liggen en dan op een denkbeeldige stoel, dus je benen in die houding zegmaar. En dan één been laten zakken en vasthouden. En dit steeds wisselen van been en langzaam herhalen.
Ik denk dat ik maar weer eens ga beginnen, want ik begin weer last te krijgen.
Oja, ik moest trouwens naar de Fysio omdat ik vreselijk last had van mijn rug en één wervel tussen nek en rug zegmaar. Dat van de rug was een aanhechtingspunt van een spier aan je schouderblad die veelste dik en hard was. Van mijn wervel moest ik ontspanningsoefeningen doen en met een tennisbal tegen de muur er tegen aan duwen. (Dat is echt fijn)
Wel kut als je zo jong al last hebt van je rug, dan ga je echt denken van hoe is het als ik 60 ben..
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.