ik heb mn kamer schoongemaakt..daar was het wel tijd voor

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Hij deed eerst zeg maar samen met de nieuwe new holland fr9060 van een loon bedrijf in de buurt, maar die zijn eig best slecht, om de 10min had die new holland storing deze claas heeft in 30uur nu 1 storing gehad dus oordeel zelf, trouwens die claas is wel een vet ding hoor :p en gaat zo 24uur zonder probleem achter elkaar door met hakselen :psendapower schreef:haha beter had die een new holland fr gekocht
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
maak jouw volgende aanwist maar een bezoekje bij de dokterRikkert schreef:Gewoon John Deere rijden, mensen. Rijd lang leve het beste
Na 30 uur een storing vind je niet slecht?Cooltruck schreef:Hij deed eerst zeg maar samen met de nieuwe new holland fr9060 van een loon bedrijf in de buurt, maar die zijn eig best slecht, om de 10min had die new holland storing deze claas heeft in 30uur nu 1 storing gehad dus oordeel zelf, trouwens die claas is wel een vet ding hoor :p en gaat zo 24uur zonder probleem achter elkaar door met hakselen :psendapower schreef:haha beter had die een new holland fr gekocht
Ot; zo weer leren over nederlandse vorsten -.-"
€265,- voor wat?Guido. schreef:Morgen ofzo maar weer eens een bestelling plaatsen, €265,-
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Cilinder en nog wat andere meukjk95 schreef:€265,- voor wat?Guido. schreef:Morgen ofzo maar weer eens een bestelling plaatsen, €265,-
Gaat ook om hakselaar hè geen trekker :p zit nog wel verschil in (a)Jasperrr91 schreef:Cooltruck schreef:Hij deed eerst zeg maar samen met de nieuwe new holland fr9060 van een loon bedrijf in de buurt, maar die zijn eig best slecht, om de 10min had die new holland storing deze claas heeft in 30uur nu 1 storing gehad dus oordeel zelf, trouwens die claas is wel een vet ding hoor :p en gaat zo 24uur zonder probleem achter elkaar door met hakselen :psendapower schreef:haha beter had die een new holland fr gekocht
Ot; zo weer leren over nederlandse vorsten -.-"
Na 30 uur een storing vind je niet slecht?
Wanne meuk zeg, dat hoort gewoon nooit een storing te krijgen.
Onze Fendt heeft nog nooit een storing gehad.
En de John deere van me neef, nu 1500 uur oud ook nog nooit zover ik weet.
OT: Geslaagd avondje zuipen achter de rug
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Je weet wel dat je die helm volgend jaar niet meer past omdat je door dat fitnessen van jou volgend jaar een kop als een beer hebt?JvS schreef:
Toch wel maaaannnn.Rikkert schreef:neeuuuu
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.